ads

Khamis, 6 Oktober 2011

13 di hulu terengganu - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di hulu terengganu - Google Blog Search


Hari <b>...</b> - Kayteeze&#39;s Blog [Sekolah Menengah Sains <b>Hulu Terengganu</b>

Posted: 26 Sep 2011 07:20 PM PDT

Home > Uncategorized > Hari Terbuka Asrama SAHUT

Hari Terbuka Asrama SAHUT yang diadakan di Sekolah Menengah Sains Hulu Terengganu pada kali ini merupakan yang pertama kali.

Hari terbuka ini diadakan untuk meraikan tetamu dari luar datang ke asrama bagi melihat suasana dan keadaan di asrama. Di samping itu program ini bertujuan untuk mewujudkan hubungan sosial yang mesra di antara pelajar dengan masyarakat luar.

Layanlah gambar-gambar di bawah ni. Tak larat nak komen… Nanti bila ada masa terluang kita akan bagi info sikit.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Sorry, dah tak larat nak upload gambar satu-satu…. tengok je laa slide show ni. Nanti kalau rajin kita upload gambar lagi, ekk…. Slide show tu kena tunggu lama sikit baru keluar.

.

This slideshow requires JavaScript.

Kah kah… gambar pasar baru Kuala Berang pun ada termasuk juga…. sabor je laa…

Kalau susah nak tengok slideshow, jom tengok gallery jer….

5.069146 102.997071

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved