ads

Rabu, 17 Ogos 2011

13 di marang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di marang - Google Blog Search


MOBRAM FAMILYS COMMUNITY (MOBRAMfc): KAPAL ANGKASA TERBABAS <b>DI MARANG</b>

Posted: 02 Jul 2011 11:00 AM PDT

3 Julai 2011 - Kemalangan ini berlaku pada pukul 12.50malam di satu selekoh tajam sebelum tiba ke Hentian Rehat & Rawat (R&R) Marang. 2 orang (pemandu & 1 penumpang) mangsa kemalangan ini yang hendak ke Johor hanya cedera ringan. Mangsa memberitahu keretanya hilang kawalan dan terus terbabas sehingga terbalik dan keempat-empat tayar berada di atas.

Moral: Berhati-hati di kawasan selekoh yang tidak biasa di lalui. Kalau biasa lalu sekalipun, gunakan kelajuan yang sesuai dan teknik mengambil selekoh dengan betul bagi mengelak semua ini berlaku. InsyaALLAH..

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

13 di seberang takir - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di seberang takir - Google Blog Search


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

mencari rumah <b>di</b> kawasan <b>seberang takir</b>,kuala terengganu bwh rm100k

Posted: 21 Jun 2011 07:02 AM PDT

Posts: 1
Joined: Jun 2011
Reputation: 0
mencari rumah di kawasan seberang takir,kuala terengganu bwh rm100k


sesiapa yg ade nk jual rmh tuh blh email pd sy eizaful@yahoo.com.my..rmh bwh harga rm100k la..berhmpiran dan di daerah kuala terengganu.(seberang takir@batu rakit)

06-21-2011 06:11 PM

13 di setiu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di setiu - Google Blog Search


Coretan Mujahid: Ceramah Perdana <b>Di Setiu</b>

Posted: 12 Jul 2011 01:24 AM PDT

Bersama mengguna, menyertai dan memperjuangkan produk-produk HALAL melalui syarikat Muslim yang tersohor ini.

Lebih 300 produk halal berasaskan herba telah berada di pasaran MLM dengan empat katagori ;

1. Perubatan

2. Makanan dan Minuman

3. Kegunaan harian

4. Kosmetik.

Isi borang dengan lengkap dan masukkan di kolum MAKLUMAT PENAJAAN No Kod 254999 atau 420117 atau 412173.

Untuk Maklumat lanjut boleh berhubung di Talian berikut:

019-9108432

atau

019-9838432

atau emailkan maklumat peribadi anda beserta salinan IC untuk kami daftarkan ke alamat ini;

azzahri_93@yahoo.com.my

Maklumat kursus anjuran HPA boleh di dapati di Disini
Ilmu Perubatan Herba boleh lihat Disini *.

* Sila Klik

Cek Bonus Anda dengan klik emej Kopi Radix di bawah.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

13 di paka - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di paka - Google Blog Search


HELANG RECREATION CLUB: MAJLIS BERBUKA PUASA <b>DI</b> BALAI POLIS <b>PAKA</b>

Posted: 14 Aug 2011 08:09 PM PDT

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Majlis Berbuka Puasa jemputan dari Balai Polis Paka, kami seluruh warga HRC mengucapkan terima kasih diatas jemputan ini. Semoga amal jariah ini diberkati dan diredhai oleh Allah s.w.t.







Webmaster Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

13 di besut - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di besut - Google Blog Search


Pasca Bersih : Ceramah DS Anwar Ibrahim <b>Di Besut</b>. - Ustaz Wan <b>...</b>

Posted: 28 Jul 2011 09:09 AM PDT

DOA MEMOHON TAUFIQ DARIPADA ALLAH

"Wahai Allah, Engkaulah yang menguasai hati manusia, kami hanya membuat seruan. Engkau bukakanlah hati pemimpin UMNO, penyokong UMNO, ahli UMNO, veteran UMNO, Ustaz/ustazah UMNO supaya menyokong perjuangan Islam yang dibawa oleh PAS dan mereka melihat bahawa UMNO adalah mungkar. Wahai Zat Yang Maha Berkuasa perkenankanlah permohonan hambamu ini." AMIN

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

13 di pulau redang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di pulau redang - Google Blog Search


COKLAT DI TERENGGANU: Mesyuarat KIK <b>di Pulau Redang</b>

Posted: 18 Jul 2011 07:15 PM PDT

Salam semua,

Dah 1 minggu kak ros tak update blog ni.sori byk2 ek coz busy ske.
baru balik dari pualu redang ni.mesyuarta KIK PPD Kuala Terengganu.
Memang seronok kat saner.Tapi malngnyer talipon akak jatuh dalam lautttttttttttttttttttt, tenseng nguh .
Jom layanz gambor2 kat saner...........




Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Beladau Seri: Bersantai <b>di Pulau Redang</b>, Terengganu

Posted: 07 Jul 2011 11:28 AM PDT


Setelah berkunjung ke Pulau Sah Besar, Tasik Kenyir kali ni kita bersantai pulak ke Pulau Redang, Terengganu. Perjalanan ke Pulau Redang mengambil masa lebih kurang 45 minit dari Pengkalan Merang. Kalau anda naik ferry dari Taman Shahbandar, Kuala Terengganu ianya mengambil masa lebih kurang 2 jam. Kalau nak cepat ke Pulau Redang lebih baik naik kat sini. Kat pengkalan ni ada banyak bot-bot bersaiz sederhana dan besar di sini. Jadi anda boleh pilih nak naik yang mana satu. Kali ni kami menaiki bot Holiday Resort. Tengok tu..bot sudah ready ...Jom ikut kami..

 Wah...ni merupakan kali pertama Faiq akan pergi ke Pulau Redang bersama To' Ciknya. Bukan main bergaya lagi Tok Cik bersama faiq hendak naik bot ke Pulau Redang ..macam orang muda..
Landing time..kita sudah sampai ke Pulau Redang, Holiday Resort. Tengok tu..nak turun dari bot dah disediakan tangga..terus turun ke tepi pantai.
Best ! Best ! Best ! kata Bihah bila saja sampai dan menjejak kaki ke Pulau Redang
Sungguh indah pemandangan di sini. Airnya jernih dan membiru ciptaan Allah . Sekali tengok ajer rasa tenang dan damai.
Saya dah sampai kat Redang Holiday Resort. Berposing kejap buat kenang- kenangan kat papan tanda resort nie... Jangan marah yer..

Kalau nak tahu di sini lah chalet tempat kami menginap. Ianya terletak di tempat yang agak tinggi serta mengadap laut ( seaview ). Biliknya luas serta lokasinya pun menarik. Petang - petang bolehlah bersantai di luar sambil di tiup angin sepoi-sepoi bahasa.. kata orang bolehlah kalau nak hlangkan tensen....
selain tu , kat sini jugak boleh buat aktiviti bermain pasir.  Hai ..tu nak buat apa tu..nak buat kuih ke
Antara aktiviti yang paling best kat sini adalah mandi di tepi pantai. Waahh..waahh..waah..bukan main suka Bihah main air laut..Landai dan jernihnya air kat laut kat sini.. Kat sini tempatnya Insyaallah selamat kerana pantainya sangat landai ..
Saya pun dah pandai berenang lah..
Haah..inilah Gaya ku yang tesendiri..I wanna to fly ...
Kat sini memang Best ...cuba tengok view kat belakang saya tu..airnya jernih dan biru...
Antara sebahagian ahli keluarga penulis yang turut serta berehat ke Redang Holiday,Pulau Redang.
4 orang kanak - kanak yang sedang bermain air laut .Mungkin suatu hari nanti kita akan datang lagi kat sini..
Tidak ketinggalan , buat kenangan najla bergambar bersama ibunya di Pulau Redang ini. Rasanya dia pun tdk puas lagi bermain dan mandi air laut di sini. Jika ada kelapangan masa, kita akan datang lagi ke sini untuk bersantai.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

13 di kuala terengganu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di kuala terengganu - Google Blog Search


Marhaban <b>di</b> Astro – <b>Kuala Terengganu</b> - Cubicfoto

Posted: 15 Aug 2011 02:36 PM PDT

Client\'s Testimonial
Thanks Dan for a wonderful experience. Memang seronok buat photoshoot dgn Dan. Rileks je. Nothing to worried about sebab kitorang tahu Dan akan beri yang terbaik dan kami akan dapat yang terbaik. Hasil yang Superb Awesome Best Gile.. Speechless.. We know one day u'll be 'some one' in photography world. Thanks again..and wish you BEST OF LUCK!!

Dzul & Nik
Quiny Bridal

"We were having a blast during our wedding and cubicfoto was there to capture all our great and precious moments... Thank you for all the great job.... very cooperative and committed to the work... dah sampai tetido kat rumah pengantin ye coz kepenatan!! hehehe :)... Btw, we love the album... the photos... just simply LUV IT!! we will definitely recommend cubicfoto to others... TQ and all the best.."

Bibi & Hafizul

Cubic foto was assigned by my sis as her official photographer. This is my 1st time, working together with them and I admit it..they really give 101% comittment.They came for our rehersal and also was there the nite before. So during the actual day, my family accept them as a part of the 'team' and the best part of it, they listen to what their client's want. And they are ON TIME. Ermmmm...bukan nak puji lebih2...tapi mmg they deserve it..sgt "Mesra Pelanggan". :)

Kak Dur
Shajaratul Design

"Thank you so much for being a part of our special day. Your work is fantastic! We both want to thank both of you for capturing all of the beautiful moments we want. Seriously , we love all the pictures and your creative eye, make so many great memories of our 'special moments' Keep up the god jobs, guys.... Sincerely thank you from the bottom of our hearts. Azlan & Julia

Azlan & Julia

We have looked at all the photos from your DVD. Without a doubt, your work is good! Thank you for helping make my sister's wedding the most magical and important day of her life. You captured the beauty of our culture. We just can't seem to take our eyes off of it. The quality of work you do and the passion you have truly shines through. You didn't miss one photo, there was not one shot that was not great, and we will all be eternally grateful to have these images to look back upon for a lifetime of continued enjoyment. Thank you for lending your outstanding talents, making their wedding memories truly worth remembering.

Premsheila Khindria

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

13 di pulau perhentian - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di pulau perhentian - Google Blog Search


Acara Menyelam <b>di</b> UID, <b>Pulau Perhentian</b> | Sweet Treats for My <b>...</b>

Posted: 01 Aug 2011 06:06 PM PDT

saya berjaya mendalami satu lagi hobi baru yeehaaaaaaa..dah dapat lesen scuba untuk meyelam dibawah PADi setelah mengikuti  program OPEN WATER CERTIFICATION di Urban island Diver di Pulau Perhentian pertengahan July lalu....




 pendaftaran....
 jejaka2 macho? kot...
 dengan dive instructor Kamil, a very authorative figure in the water...

ready or not here i go..hati ku sungguh berdebar2 ..nak buat confined water masa nih



nih kenkawan advance diver..baru balik dari  bua5t wreck diving woo..kagum ehhe
 saya sedang membuat revision sebab nanti ader kuiz dan  ujian bertulis..alhamdullilah.. berjaya dapat 88%..

 acara lompat melompat ..memang wajib...
 saya suka suasana seperti ini..mendamaikan walaupun untuk seketika
p/s : ader sesaper nak ajak gi dive lepas nih heheheh... Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

13 di kemaman - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di kemaman - Google Blog Search


UMNO Online - Sebanyak 101 Buah Rumah Dibaiki <b>Di Kemaman</b>

Posted: 14 Aug 2011 05:26 AM PDT

Kategori Berita Pilihan

Sebanyak 101 Buah Rumah Dibaiki Di Kemaman

KEMAMAN, 14 Ogos – Sebanyak 101 buah rumah penduduk miskin di daerah Kemaman akan dibaiki di bawah Program Mesra Rakyat 1Malaysia Development Berhad (1MDB) yang dilancarkan di seluruh negara sejak tiga bulan lepas.

Menteri Belia dan Sukan Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek berkata, sebanyak RM3,000 hingga RM5,000 diperuntukkan bagi membaiki setiap rumah berkenaan.

"Walaupun peruntukan yang kita sediakan itu tidak banyak, tetapi ia cukup untuk membaiki keadaan rumah yang uzur seperti atap yang bocor dan lantai atau dinding yang sudah reput," katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Ahmad Shabery, yang juga Ahli Parlimen Kemaman, berkata demikian ketika melawat Kampung Tengah di sini bagi mengenalpasti 11 buah rumah yang perlu dibaikpulih dalam masa beberapa hari lagi.

Katanya program itu akan dilaksanakan secara berterusan dan bilangan rumah yang akan dibaikpulih akan ditambah dari semasa ke semasa setelah dikenalpasti melalui Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) setempat.

Katanya, selain itu, turut dilaksanakan program Titik Sentuhan bagi mengenalpasti keperluan mereka yang uzur atau mengalami sakit kronik.

"Sebagai contoh, jika seseorang pesakit lumpuh dan memerlukan kerusi roda, maka bantuan segera bagi mendapatkan kerusi roda akan diberikan kepada pesakit itu," katanya.

Berita Bertarikh 14 August 2011 Pada 8:26 PM

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

13 di jabor - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di jabor - Google Blog Search


Senarai laluan maut / jalan berisiko tinggi <b>di</b> Malaysia | Malaysia <b>...</b>

Posted: 17 Aug 2011 09:06 AM PDT

, , , , , , ,

fatal road 1 Berikut adalah senarai jalan-jalan sakratul maut atau laluan-laluan yang berisiko tinggi berlaku kemalangan maut di setiap negeri di Malaysia. Semoga ia dapat dijadikan panduan untuk keselamatan perjalanan anda. Sentiasalah mengamalkan pemanduan berhemah bila anda berada di jalanraya. Berikan lebih tumpuan bila memandu di laluan-laluan berbahaya yang tersenarai di bawah, terutama sekali semasa balik kampung di musim perayaan. Semoga anda selamat sampai ke destinasi.

(Here is a list of accident-prone roads or stretches of road in each state in Malaysia. Hopefully it can be used as a guide for the safety of your journey. Always drive safely and do give extra attention when driving on dangerous routes listed below, especially during your "balik kampung" trip in festive seasons).

Negeri

Jalan / laluan

Kelantan

  • Machang-Grik

  • Kuala Krai-Gua Musang

  • Pasir Puteh-Bukit Yong

Terengganu

Kuala Terengganu

  • Km 15-24 Jalan Kuala Terengganu-Kota Baharu

  • Km 4-12 Jalan Kuala Terengganu-Kuala Berang

  • Km 15-35 Jalan Kuala Terengganu-Kampung Raja

  • Km 6-10 Jalan Kuala Terengganu-Seberang Takir.

Besut

  • Km 98-114 Jalan Kuala Terengganu-Kuantan

  • Km 6-10 Jalan Kampung Raja-Alor Lintang

  • Km 1-20 Jalan Jertih-Kampung Raja

  • Km 1-35 Jalan Jertih-Keruak

  • Km 1-28 Jalan Jertih-Bukit Puteri.

Marang

Dungun

  • Km 61-69, Km 74-89 dan Km 91-102 Jalan Kuala Terengganu-Kuantan

  • Km 58-75, Km 77-89 dan Km 95-108 Jalan Jerangau-Jabor

Kemaman

  • Km 110-115, Km 120-138, Km 140-141 dan Km 149-158 Jalan Kuala Terengganu-Kuantan

  • Km 122-148 dan Km 155-179 Jalan Jerangau-Jabor

  • Km 14-16 Jalan Cukai-Air Putih

Setiu

  • Km 46-49, Km 51-53, Km 65-68 dan Km 82-84 Jalan Kuala Terengganu-Kota Baharu

  • Km 41-44, Km 65-68 dan Km 73-75 Jalan Kuala Terengganu-Kampung Raja

  • Km 32-35 Jalan Sungai Tong-Kuala Berang

Perak

  • Jalan Ipoh-Batu Gajah

  • Ipoh-Teluk Intan

  • Ipoh-Kuala Kangsar,

  • Taiping-Kuala Kangsar

  • Taiping-Pantai Remis

  • Teluk Intan-Setiawan

  • Teluk Intan-Bidor

  • Teluk Intan-Sabak Bernam

  • Tapah-Teluk Intan

  • Sitiawan-Pantai Remis

  • Sitiawan-Bota

  • Lumut-Sitiawan

  • Gerik-Pengkalan Hulu

  • Ipoh-Gerik

  • Kuala Kangsar-Lenggong

Pulau Pinang

  • Jalan Chain Ferry

  • Jalan Permatang Batu

  • Jalan Machang Bubok-Kulim

  • Jalan Bukit Minyak

  • Jalan Valdor

  • Jalan Sg. Bakap

  • Jalan Bagan Luar-Bumbung Lima

  • Jalan Paku Lima-Kampung Selamat, Padang Serai

Selain itu, di bahagian Pulau, laluan maut yang dikenal pasti adalah:

  • Lebuhraya Tun Dr. Lim Chong Eu

  • Jalan Paya Terubong-Balik Pulau

  • Jalan Bayan Lepas-Teluk Kumbar

Perlis

  • Jalan Kangar-Alor Setar

  • Jalan Kangar-Kodiang

  • Jalan Raja Syed Alwi

  • Jalan Kuala Perlis-Changloon

  • Km 1-5 Jalan Kangar-Padang Besar

  • Jalan Ulu Pauh

  • Km 5.2-34 Jalan Kangar-Padang Besar

  • Jalan Mata Ayer-Beseri

  • Jalan Bukit Keteri-Padang Besar

  • Jalan Bukit Kayaman-Ngulang

Kedah

Kota Setar

  • Km1-9 Jalan Alor Setar-Pokok Sena

  • Km8 Jalan Alor Setar-Kangar

  • Km1-3 Jalan Alor Setar-Sungal Petani (Tandop)

Kuala Muda

Butterworth

Kulim

  • Km12 Jalan Kulim-Mahang

  • Km32 Jalan Kulim-Baling

Kubang Pasu

Baling

Padang Terap

Langkawi

Pendang

  • Jalan Titi Hj Idris-Pendang

  • Km58, Km59 dan Km60 Lebuh Raya Utara-Selatan

Bandar Baharu

Yan

Sik

Pahang

Kuantan

  • Km 36-48 Jalan Kuantan-Maran

  • Km 11-20 Jalan Kuantan Bypass

  • Km 32-35 Jalan Kuantan-Kemaman

Pekan

Lipis

Temerloh

Maran

Bentong

Rompin

Raub

  • Km 325-326 Jalan Raub-Lipis

  • Jalan susur keluar Lebuh Raya Pantai Timur (LPT) dari Felda Jengka 19 ke Bandar Jengka

  • Selekoh Felda Jengka 19

  • Selekoh Felda Jengka 20 dan Felda Jengka 16 serta Felda Jengka 15

  • Persimpangan Bukit Cempedak, laluan Bukit Kebok dan persimpangan Pekan Tajau

Selangor

  • Km 415-452 Lebuhraya Tanjung Malim-Shah Alam

  • Km 1-4 Lebuhraya Elite

  • Km 12-45 Jalan Klang-Banting

  • Km 16-24 dan Km 70-77 Jalan Kuala Kubu-Rawang

  • Km 24-69 Jalan Kuala Selangor-Sabak Bernam

  • Km 1.9-2.7 Jalan Banting-Salak Tinggi

Negeri Sembilan

Melaka

  • Km 17 -44 Jalan Gapam-Bemban-Chincin

  • Jalan Bachang-Pasir Putih

  • Km 13-32 Lebuh Alor Gajah-Melaka-Jasin (AMJ)

  • Jalan Melaka-Sungai Udang-Klebang-Tengkera

Johor

  • Km 9-11 Jalan Johor Bahru-Air Hitam

  • Km 56-63 Jalan Johor Bahru-Batu Pahat

  • Km 2 Jalan Bakri dari Muar ke Yong Peng

  • Km 10 Rawang dari Muar ke Segamat

  • Km 135 Lebuh raya Utara Selatan

  • Km 37-48 Jalan Mersing-Kota Tinggi

  • Km 6 Jalan Endau-Mersing

Sarawak

Kuching

Samarahan

Sri Aman

  • Km 6 dan Km 106-112 Jalan Sri Aman-Kuching

  • Km 20 Jalan Sri Aman-Sarikei

  • Km 16-19 Jalan Simpang Bukit Punda

Miri

Sarikei

Sibu

Bintulu

Sabah

Kota Kinabalu

  • Km 0-15 Jalan Lintas-Tuaran

  • Km 8-20 Jalan Kota Kinabalu-Papar

  • Km 9-22 Jalan Lintas- Kepayan

Sandakan

Tawau

Keningau

Beaufort

Kudat

Lahad Datu

Kimanis

Silam

Telipok

Telupid

Segama

Senarai di atas adalah rumusan kami berdasarkan laporan-laporan dari media massa.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

13 di dungun - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di dungun - Google Blog Search


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

mE.. i.. mysELf: Homestay <b>di Dungun</b>

Posted: 16 Jul 2011 06:22 AM PDT

The new Blogger requires a Google Account to access your blogs.

Haven't switched yet? Sign in using your old Blogger account instead.

di negeri terengganu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri terengganu - Google Blog Search


Pesta <b>Negeri Terengganu di</b> Menara Kuala Lumpur | Sensasi Selebriti

Posted: 15 Jul 2011 07:50 PM PDT

PESTA NEGERI TERENGGANU @ MENARA KUALA LUMPUR

Menara Kuala Lumpur dengan kerjasama Kerajaan Negeri Terengganu akan mengadakan Pesta Negeri Terengganu @ Menara Kuala Lumpur di Kampung Budaya 1Malaysia, Menara Kuala Lumpur dari 18 Jun 2011 hingga 26 Jun 2011.

Ianya akan dibuka secara PERCUMA kepada pengunjung mulai jam 10.00 pagi hingga 8.00 malam.

Pesta Negeri Terengganu ini diadakan bagi memperkenalkan kebudayaan, kesenian, permainan tradisonal dan pelbagai produk keluaran tempatan.

"Di samping memberi peluang kepada rakyat tempatan dan antarabangsa mengetahui dengan lebih mendalam mengenai seni dan budaya negeri Terengganu, ianya secara tidak langsung dapat membantu mempertingkatkan lagi usaha mempromosikan warisan dan destinasi pelancongan di Malaysia khususnya di Terenganu" kata Puan Zuraidah Mohd Said, Ketua Pegawai Eksekutif, Menara Kuala Lumpur.

"Marilah kita bersama-sama memartabatkan produk tempatan dan saya mengambil kesempatan ini menjemput semua rakyat Malaysia ke Menara Kuala Lumpur bagi bersama-sama memeriahkan lagi Pesta negeri Terengganu ini", tambah beliau lagi.

Untuk keterangan lanjut sila hubungi talian 03-2020 5454 / 03-2020 5448 dan layari laman sesawang di www.menarakl.com.my

Tags:

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Pesta Negeri Terengganu di Menara Kuala Lumpur
  • Pesta Negeri Perak Di Menara Kuala Lumpur
  • Pesta Durian di Menara KL
  • Kilauan Jalur Gemilang Di Menara Kuala Lumpur
  • Kempen Kurang Gula Kurang Belanja
  • Promosi Cuti Sekolah Menara Kuala Lumpur
  • MUSIC AGAINST RACISM CONCERT MENARA KL
  • Explorasi Warisan Menara Alor Setar 2009
  • The Fabulous Cats ABP Berita Harian Road Tour Kuala Terengganu
  • 09.09.09 Lucky Number Wedding at Kuala Lumpur Tower
  • Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
     

    BLOG TERENGGANU

    Copyright 2010 All Rights Reserved