ads

Selasa, 20 Ogos 2013

13 di rantau abang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di rantau abang - Google Blog Search


Lelaki bersenjata pistol samun stesen minyak <b>di Rantau Abang</b> ABN <b>...</b>

Posted: 18 Aug 2013 07:14 PM PDT

DUNGUN – Sebuah stesen minyak di Rantau Abang disamun dua lelaki bersenjatakan pistol dalam kejadian jam 7.15 malam semalam.

Dalam kejadian itu, dua perompak terbabit melarikan wang tunai sebanyak RM4,000 dan kad pra bayar bernilai RM600.

Ketika kejadian, dua pekerja berada di kaunter sebelum didatangi dua lelaki bertopeng dan memakai cermin mata hitam sambil mengacukan senjata.

Suspek kemudiannya meminta dua pekerja berkenaan duduk dan menyerahkan wang sebelum bertindak menyelongkar laci sebelum melarikan kesemua wang hasil jualan petang itu.

Dalam masa yang sama, suspek turut bertindak memotong wayar telefon sebelum melarikan diri sengan sebuah kereta jenis Perodua Viva ke arah Kuala Terengganu.

Menurut Ketua Polis Daerah Dungun, Supritendan Dahlan Mohd Noor, suspek melakukan jenayah itu ketika tiada pelanggan dalam premis tersebut manakala seorang lagi suspek bersedia menunggu di dalam kereta.

Polis kini sedang giat memburu penjenayah terbabit dan kes disiasatan mengikut Seksyen 392/395 Kanun Keseksaan.

Rompakan Bersenjata Pistol dan Parang <b>di</b> Stesyen Minyak <b>Rantau</b> <b>...</b>

Posted: 18 Aug 2013 02:52 PM PDT


Sebentar tadi berlaku pula kejadian rompak bersenjatakan pistol dan parang di Petronas Rantau Abang.. Apakah maksud semua kejadian ini. Adakah ia suatu trand manusia sekarang ini, cuba renungkan...

Sebelum ini pembunuhan di Paka, sekarang di Rantau Abang. Negara makin tidak aman. Mana janji BN TIDAK HURU HARA??

Kes jenayah amat merunsingkan, renung2kan....
Kena kembali kepada Islam

perompak bersenjatakan pistol dan parang <b>...</b> - Omak Kau!!!!

Posted: 18 Aug 2013 10:36 AM PDT

Menbdapat khabar dari rakan laman sosial Facebook bahawa sebuah stesyen minyak Pteronas di Rantau Abang, Terengganu baru saja sebentar tadi kena rompak dengan menggunakan pistol dan parang.

Jumlah kerugian belum diketahui lagi.. Pihak polis kini sedang sibuk menjalankan siasatan.

Sesiapa yang ada maklumat sila laporkan ke Balai Polis yang berhampiran.

13 di paka - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di pulau redang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di pulau redang - Google Blog Search


MB Berbuka Puasa <b>Di Pulau</b> Perhentian | Terengganu Today

Posted: 18 Jul 2013 11:19 PM PDT

Betapa gembiranya penduduk Pulau Perhentian malam tadi kerana dapat berbuka puasa bersama-sama dengan Menteri Besar, Dato' Seri Haji Ahmad Said serta isteri To' Puan Seri Norliza Mahmud.

 Dalam suasana indah pulau tersebut, mereka merasakan kehadiran pemimpin kesayangan mereka itu adalah kenangan yang amat berharga.

Turut sama berbuka puasa dan bersolat terawih dengan penduduk Pulau Perhentian malam tadi, calon BN Kuala Besut, Tengku Zaihan Che Ku Abdul Rahman dan keluarga, termasuk ibubapanya.

 Pagi ini 19 Julai, Menteri Besar dan rombongan balik semula ke Kuala Besut dan esoknya dijangka datang semula esok 20 Julai,  menemui penduduk pulau bersama-sama dengan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Mohd Yassin.

 Penduduk pulau juga gembira mendengar khabar bahawa muara sungai Besut akan diperdalamkan dengan sisterm pemecah ombak yang baik dengan kos RM250 juta bagi keselamatan mereka berulang-alik ke tanah daratan dan pendaratan ikan bagi nelayan-nelayan.

13 di gong kedak - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di gong kedak - Google Blog Search


pas kempen undi <b>di</b> masjid dan pengkalan tudm <b>gong kedak</b>

Posted: 19 Jul 2013 11:14 AM PDT


Selepas solat jumaat PAS tetap jadikan masjid TUDM Gong Kadik tempat berkempen bermula didalam masjid untuk menarik dan merayu Undi terhadap pengundi tentera yqng akan mengundi pada hari ini sebagai pengundi awal. Petugas dari luar lak tu yang sibawak dari kelantan dan selangor Bukan setakat itu macam biasaler turut memegang poster semacam beruk menjaja kepada anggota yang lalu disitu. Mesireka.bermula dari berjemaah di Masjid dan kemudianya menjaja poster meraih undi ditepi jalan.masuk pintu TUDM. Pelik jugak kerana sebelum ini mereka juga menafikan hak mengundi anggota tentera sebelum ini bila dalam BERSIH yang mahukan undi pos diharamkan dan menuduh undi anggota tentera sebagai penipuan BN sebelum ini



Bagaimana pun sebaik selepas solat jumaat semua anggota yamg berjemaah dimasjid terus beredar meninggalkan masjid yang hanya dipenuhi penyokong atau petugas PAS dari luar yang juga sebagai penyokong kuat PAS. korang tengoklah sapa.yang dalqm gambar nie. Malangnya  anggota TUDM lansung tak beri respon....

ol

13 di kuala terengganu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di kuala terengganu - Google Blog Search


Luar Biasa! Penemuan Bunga Pelik <b>Di Kuala Terengganu</b> <b>...</b>

Posted: 14 Jun 2013 05:00 AM PDT

Luar Biasa! Penemuan Bunga Pelik Di Kuala Terengganu | Sekali pandang dah macam bunga Rafflesia pula, tetapi dua kali pandang macam bukan. Namun itulah yang dihadapi oleh seorang lelaki di Kuala Terengganu apabila menemui spesis bunga pelik yang tumbuh di kawasan kebun belakang rumahnya. Secara umumnya, memang kita sendiri tidak mengetahui spesis apakah bunga ini sehingga menimbulkan tanda tanya. Melayukini.net difahamkan, bunga ini tidak pernah ditanam, apatah lagi tidak mengetahui tentang kewujudannya sehinggalah ia ditemui dalam keadaan bersaiz besar.

pelik

KUALA TERENGGANU – Seorang warga emas terkejut apabila mendapati sekuntum bunga setinggi lebih kurang 76.2 sentimeter tumbuh di atas tanah di dalam kebun belakang rumahnya empat hari lalu.

Abdullah Mohd, 66, ketika ditemui di rumahnya di Kampung Manir berkata, susulan penemuan bunga pelik berwarna merah hati itu, penduduk kampung sering datang ke rumahnya untuk melihat sendiri rupa bentuk bunga yang diceritakan orang ramai.

Dia yang sebelum ini tidak pernah melihat bunga sebesar itu berasa hairan, kerana tidak perasan bila bunga itu mula tumbuh, dan hanya menyedarinya setelah ia kembang.

"Saya pelik macam mana bunga ini boleh tumbuh di atas tanah seakan kulat (cendawan), tetapi terdapat debunga serta kelompok, sama seperti bunga-bunga lain.

"Saya tak tahu bunga jenis apa yang tumbuh ini, lagipun bunga ini tumbuh di tapak saya membakar sampah," katanya.

Abdullah berkata, kali terakhir dia membakar sampah di situ adalah sebulan lalu, dan sejak itu dia membiarkan tanah bakar begitu sahaja, sehingga tiba musim hujan sejak kebelakangan ini.

"Sejak hujan, tanah bakar ini membentuk lubang, dan mungkin lubang itu adalah kesan daripada tanaman pokok ubi sarek (ubi ular) yang telah mati.

"Tetapi yang menghairankan saya, pokok ubi sarek tidak pernah mengeluarkan bunga, malah pokok itu sudah dibakar bersama sampah sebulan yang lalu.

"Berkemungkinan besar, bunga itu tumbuh dari dalam lubang yang terbentuk selepas tanah bakar ini dibiarkan," katanya.

Menurutnya, sejak bunga itu tumbuh, tiada kejadian ganjil berlaku kepadanya sekeluarga dan Abdullah percaya itulah kekuasaan ALLAH SWT yang mampu mencipta apa sahaja.

Menurutnya, dia akan menyimpan bunga itu sehingga ia kering dan akan cabut untuk merungkai misteri tumbuhan berkenaan.

P.S. I – 6 Tempat Paling Best di Jepun!
P.S. II – 10 Tempat Eco Paling best di UK
P.S. III – Tasik Ais Gergasi Dijumpai Saintis di Marikh

Sumber : Sinar Harian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 di jerangau - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di jerangau - Google Blog Search


majlis perkahwinan myra dan afif <b>di jerangau</b> - honey soft ice cream

Posted: 13 Feb 2013 05:33 AM PST

 ketibaan Honey Soft Ice Cream di majlis perkahwinan Myra dan Afif di Jerangau
adik dan kakak makan ice cream.

chocolate fountain untuk tetamu. 


pengantin ketika makan beradab
masa mendera pengantin. kita suruh pengantin pam ice cream.
pandai pengantin lelaki pam ice cream. cayalah
lain dari yang lain. pangantin ni pose dalam lori kami. tempat lain tak dapat dik oiiiii.
untung tetamu ni dapat ice cream yang di pam khas oleh pengantin.
kesian pengantin tak pasal-pasal kena pam ice cream.
memang best pengantin ni. tengah panas pun sanggup kena dera. kalau kamilah. memang tak sanggup. thank you pengantin.
memang best anda berdua ni.
ha...ni pulak x-staff kami. rindu juga dengan dia. papepun tq sbb sudi datang kerja dengan kami untuk majlis ini.( lepas gian lama tak pam ice cream ke?)
hehehe.... tersalah cerita pulak. oklah terima kasih kepada pengantin kerana sudi menempah ice cream kami untuk meraikan tetamu anda berdua. diharap servis kami memuaskan. 

buat xstaff,  doa kami semoga kamu dimurahkan rezeki, bahagia bersama family n jangan lupa kami disini. rasa-rasa rindu nak pam ice cream. carilah kami. huhhuhuhu.... miss u mr cool.
www.tips-fb.com

13 di ketengah jaya - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di ketengah jaya - Google Blog Search


BLOG TERENGGANU: 13 <b>di ketengah jaya</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Jul 2013 01:23 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG TERENGGANU: 13 <b>di ketengah jaya</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Jun 2013 01:02 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG TERENGGANU: 13 <b>di ketengah jaya</b> - Google Blog Search

Posted: 03 May 2013 01:32 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG TERENGGANU: 13 <b>di ketengah jaya</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Apr 2013 01:30 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG TERENGGANU: 13 <b>di ketengah jaya</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Feb 2013 01:50 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Permata Wangi: Pelajar Sekolah Gaduh <b>Di</b> Surau <b>Ketengah Jaya</b>

Posted: 15 Jul 2009 07:11 AM PDT

Kerana cantik dan bijak, dua pelajar perempuan yang juga sahabat baik dihasut supaya bertumbuk di sebuah surau di Ketengah Jaya, Dungun 18 Jun lalu.

Aksi bergasak pelajar tingkatan satu berpakaian seragam itu dirakam menggunakan kamera telefon bimbit dan bukan sahaja tersebar di kalangan pelajar tetapi boleh ditonton di laman web perkongsian YouTube.

Rakaman 30 minit itu bermula dengan tiga remaja perempuan tingkatan dua dari Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Ketengah Jaya, Dungun di sini melahirkan rasa tidak puas hati terhadap dua pelajar yang dikatakan menjadi kesukaan ramai.

Dua pelajar cantik dan bijak itu masing-masing pelajar tingkatan satu. Seorang dari SMK Ketengah Jaya manakala seorang lagi dari SMK Rasau Kerteh, Kemaman.

Rakaman seterusnya menunjukkan tiga pelajar senior itu membuli dan memukul pelajar dari Rasau Kerteh kerana dia didakwa bercakap besar. Pihak polis telah pun memanggil enam orang pelajar tersebut untuk memberi keterangan. Difahamkan juga pihak sekolah telah pun menggantung pembelajaran beberapa orang pelajar yang terbabit.

Tiga pelajar itu turut memaki hamun gadis berkenaan dalam dialek Terengganu. Mereka turut menampar, menarik tudung dan rambut selain menendang pelajar dari Rasau Kerteh itu beberapa kali.

Rakaman kemudian menunjukkan pergaduhan melibatkan dua sahabat baik itu selepas mereka dihasut oleh ketiga-tiga pelajar senior itu.

Aksi tarik rambut dan sepak terajang antara dua sahabat itu bukan sahaja disorak oleh tiga pelajar itu malah dirakam.- KOSMO

Jawatan Kosong <b>Di KETENGAH</b> ~ GEDUNG KERJA

Posted: 13 Aug 2012 07:25 PM PDT


Permohonan daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan adalah dipelawa bagi memohon jawatan di Lembaga Kemajuan Terengganu Tengah (KETENGAH) dalam Perkhidmatan Kumpulan Sokongan. Keutamaan akan diberi kepada pemohon yang menetap di Negeri Terengganu.

1. JURUTEKNIK KOMPUTER
2. PEMBANTU AM PEJABAT
3. PEKERJA AWAM

Permohonan hendaklah menggunakan Borang LKTT: 1 (Pind. 1/2010) yang boleh diperolehi di Ibu Pejabat Lembaga Kemajuan Terengganu Tengah, Bandar Al Muktafi Billah Shah, Dungun, Terengganu dan di Pejabat Cawangan Lembaga Kemajuan Terengganu Tengah Bandar Bukit Besi, Bandar Ketengah Jaya, Bandar Seri Bandi, Bandar Ceneh Baharu dan Pengkalan Gawi, Tasik Kenyir atau dengan memuat turun dari laman sesawang, http://www.ketengah.gov.my

Permohonan hendaklah sampai kepada:-

Pengurus Besar
Lembaga Kemajuan Terengganu Tengah (KETENGAH)
Karung Berkunci No. 3
23409 Bandar Al Muktafi Billah Shah
DUNGUN, TERENGGANU
(Bahagian Khidmat Pengurusan)

tarikh tutup permohonan sebelum atau pada 13 September 2012

Maklumat lanjut jawatan klik sini
Borang permohonan sila klik sini

BLOG TERENGGANU: 13 <b>di ketengah jaya</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Jan 2013 01:33 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Konvoi Samseng Mazlan Aliman gagal | The Unspinners

Posted: 06 Dec 2012 10:45 PM PST


Sepatutnya hari Jumaat, datanglah masjid awal-awal dan buat iktikaf. Puak-puak PAS di Terengganu  ni lain pula.

Hari ini jugalah mereka nak buat Kembara Oren konon nak selamatkan Felda di Terengganu. Entah apa yang nak diselamatkan apabila semua tempat dah reject si Mazlan Alimin.

Dia orang nak syok sendiri tiada siapa boleh tahan. Ini negara merdeka dan sesiapa bebas untuk bersuara asal tak bawa budaya samseng dan huru harakan keadaan keamanan awam.

Membantu puak-puak PAS bengong ini untuk syok sendiri adalah Satipul Bahri Mamat, Timbalan YDP PAS Dungun yang melepaskan kembara begong di Ketengah Jaya pada pukul 9 pagi.

Tujuan yang disebut adalah untuk memberi penerangan kepada warga Felda tapi sebenarnya membuat fitnah Felda telah menggadai nasib peneroka.


Tengoklah risalah yang dijaja. Ini bukan penerangan tapi penipuan dan budaya politik samseng. Sabar aje lah Tan Sri Isa. Lagi difitnah, lagi banyak pahala Tan Sri dapat.

Konvoi tersebut akan ke Felda Kertih 2, Kertih 3, Jerangau, Bukit Bading dan Tenang.

Mereka canangkan 110 kenderaan akan sertai konvoi tetapi yang ada hanya 25 orang saja. Di pelancaran Ketengah Jaya pun hanya dihadiri 50 org peserta konvoi yang BUKAN pun peneroka.


Dalam masa sama peneroka Felda Ketengah Jaya sendiri hadhir seramai 200 orang peneroka (bkan impot macam PAS) membantah Kembara Oren ini.

Belum start dah gagal. Balik kampung la Mazlan Alimin ... mana mamat ni ada kampung? Kampung sendiri  pun tolak dia!

Blog Felda: felda kerteh - Google Blog Search

Posted: 14 Jul 2013 07:22 PM PDT

<b>felda kerteh</b> - Google Blog Search | WARGA FELDA

Posted: 26 Jun 2013 07:04 PM PDT

Blog Felda: <b>felda kerteh</b> - Google Blog Search

Posted: 05 May 2013 12:00 AM PDT


Blog Felda: <b>felda kerteh</b> - Google Blog Search

Posted: 05 May 2013 12:00 AM PDT


Blog Felda: <b>felda kerteh</b> - Google Blog Search

Posted: 04 May 2013 10:49 PM PDT


UNDI RAKYAT 2013: Peratus undi peneroka <b>Felda</b> Ketengah Jaya <b>...</b>

Posted: 04 May 2013 10:49 PM PDT

UNDI RAKYAT 2013: Peratus undi peneroka Felda Ketengah Jaya dijangka tinggi

SESAK... Beginilah suasana di pusat mengundi Sekolah Menengah Kebangsaan Ketengah Jaya, Dungun pada sebelah pagi

Oleh Fairus Azareen (fairus@abnxcess.com)

KETENGAH JAYA — Proses mengundi di Bandar Ketengah Jaya berjalan lancar dengan peratusan pengundi yang tinggi berbanding PRU-12.

Kawasan ini merupakan sebuah penempatan peneroka Felda yang terdiri daripada Felda Kerteh 1, Felda Kerteh 2, Felda Kerteh 3, Felda Kerteh 4, 5 dan 6.

Petugas BN menyemak daftar pemilih pengundi di Dungun.

Petugas BN menyemak daftar pemilih pengundi di Dungun.

Ia juga merupakan kawasan bersempadan antara daerah Kemaman dan Dungun di mana, Felda Kerteh 5 dan 6 termasuk dalam kawasan Kemaman dan yang lainnya dalam daerah Dungun. Ikuti rakaman suasana pengundian dari lensa ABN News.

<b>felda kerteh</b> - Google Blog Search | WARGA FELDA

Posted: 04 Apr 2013 12:00 AM PDT


<b>felda kerteh</b> - Google Blog Search | WARGA FELDA

Posted: 04 Apr 2013 07:14 PM PDT


<b>felda kerteh</b> - Google Blog Search | WARGA FELDA

Posted: 08 Mar 2013 05:29 AM PST


PSR - Program 3R di <b>Felda Kerteh</b> 5 ~ Wawasan Kita by FAZ

Posted: 18 Jul 2012 02:09 AM PDT

Satu perbincangan telah dibuat dengan Ketua Peneroka Felda Kerteh 5 Encik Rashid Muhamad di depan kediaman beliau di felda tersebut. Ianya bertujuan bagi merangka satu program Remaja Raikan Ramadhan (3R) yang bakal diadakan di Masjid Felda Kerteh 5 pada 3-4 Ogos 2012.


Program 3R ini ditumpukan kepada para remaja berusia 15 hingga 19 tahun yang bersekolah di dua buah sekolah menengah di sini iaitu SMK Ketengah Jaya dan SMK Semarak B5.

di negeri terengganu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri terengganu - Google Blog Search


UMNO Online - Kemenangan BN <b>Di Kuala</b> Besut Penting Untuk <b>...</b>

Posted: 11 Jul 2013 09:12 PM PDT

Kategori Timbalan Presiden UMNO

Kemenangan BN Di Kuala Besut Penting Untuk Kestabilan Terengganu – Muhyiddin

KUALA BESUT, 12 Julai – Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata peranan dan kemenangan calon Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Kuala Besut penting untuk kestabilan pentadbiran dan pembangunan Terengganu.

Timbalan Perdana Menteri berkata bagi memastikan keadaan stabil dikekalkan, BN mempertaruhkan calon Tengku Zaihan Che Ku Abd Rahman, kerana yakin ketokohan dan latar belakang yang dimiliki bekas jurutera itu mampu menarik sokongan pengundi untuk kekal memilih BN sebagaimana pilihan raya umum yang lalu.

"Peranan calon penting kerana DUN Terengganu kini tidak menentu tetapi saya harap selepas 24 Julai politik di negeri ini kembali dan kekal stabil di bawah BN.

"Saya punyai penuh keyakinan berdasarkan ketokohan, kelulusan, pengalaman dan latar belakang calon dan keluarganya BN mampu mendapat sokongan," katanya pada sidang media selepas tamat proses pencalonan di Kompleks Rakan Muda Kuala Besut di sini hari ini.

Hadir sama calon BN Tengku Zaihan dan Timbalan Pengarah Pilihan raya BN bagi pilihan raya itu, Datuk Seri Idris Jusoh.

Muhyiddin, yang juga Pengarah Pilihan Raya BN bagi DUN Kuala Besut mengulangi keyakinan yang BN mampu mengekalkan kerusi itu dengan pertambahan majoriti kerana berdasarkan laporan yang diterima, tiada isu besar yang perlu ditangani kerana kebanyakannya telah diselesaikan pada PRU13 lepas.

Pada PRU13, BN menerusi calonnya, Dr A.Rahman Mokhtar menewaskan calon Pas Napisah Ismail dengan majoriti 2,434 undi. Beliau meninggal dunia pada 26 Jun lalu akibat kanser paru-paru.

Timbalan perdana menteri berkata pemilihan Tengku Zaihan bukan sahaja mampu meneruskan kecemerlangan pembangunan yang dibawa Allahyarham, malah calon muda itu dilihat mampu membawa suara dan inspirasi generasi muda di Kuala Besut ke peringkat sepatutnya.

"Isu berhubung kait dengan soal pertanian dan perikanan juga telah diambil kira, namun apa-apa isu berbangkit berhubung perkara itu akan ditangani semasa tempoh berkempen.

"Dengan terpilihnya Tengku Zaihan nanti, masalah tersebut akan dapat dilihat dengan lebih dekat," katanya.

Berhubung kempen, Muhyiddin berkata gerak kerja BN akan disesuaikan dengan bulan Ramadan, namun cara berhemah yang bakal,dipraktikkan itu, tetap berkesan kepada pengundi.

Beliau berkata Kuala Besut dan Besut secara amnya bukanlah kawasan yang asing bagi BN kerana pemimpin dan wakil rakyatnya telah lama bertapak di situ dan sudah tentu masyarakat setempat tahu apa yang boleh wakil BN tawarkan.

Pembangunan infrastruktur, fizikal dan syiar Islam yang dibawa pemimpin BN ke kawasan itu jelas menunjukkan BN mendapat sokongan lebih baik daripada masyarakat setempat.

Ditanya apakah BN bimbang dengan slogan 16-16, yang merujuk kedudukan DUN Terengganu sekiranya Pas menang pada pilihan raya kecil itu, Muhyiddin berkata beliau tidak mahu membuat jangkaan kepada perkara yang belum tentu terjadi.

"Saya tak fikir kita perlu pergi melangkaui sempadan, dengan membuat andaian-andaian yang tidak tentu berlaku. Lebih baik tumpu pada proses pilihan raya, selesaikan dan Insya-Allah kita akan dapat mengatasi segalanya.

"Saya juga tak mahu komen pasal parti lawan, yang saya tahu saya nak jual produk saya, produk kita ialah Tengku Zaihan, calon berkaliber, ada kelulusan, anak seorang ustaz, profesional dan orang muda dan saya fikir pengundi Kuala Besut bijak untuk menimbang apa yang perlu mereka lakukan," katanya.

Muhyiddin kemudian meluangkan masa melawat bekas senator dan bekas Ketua Wanita UMNO Terengganu, Wan Ramlah Ahmad, 67, yang menghidap masalah darah tinggi di Kampung Paya Rawa, kira-kira 200 meter dari tempat penamaan calon.

Pilihan raya kecil itu menyaksikan pertembungan satu lawan satu antara Tengku Zaihan dengan calon Pas Endot@Azlan Yusof.

Berita Bertarikh Pada 12 July 2013 12:12 PM

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved