ads

Selasa, 19 Februari 2013

13 di rantau abang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di rantau abang - Google Blog Search


Welcome to DCC: DCC ~ Ride Satay , TTS satay Kak Mah <b>RanTau</b> <b>...</b>

Posted: 02 Feb 2013 06:24 AM PST

VrOoooommmm.. Panas enjin..



























13 di gong kedak - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di gong kedak - Google Blog Search


Majlis Ramah Mesra Bersama Warga Pangkalan Udara <b>Gong</b> <b>...</b>

Posted: 16 Feb 2013 09:16 AM PST

image

image

image

image

image

Sabtu 16 Feb 2013

Menyampaikan bantuan Sempena Sambutan <b>Gong</b> Xi Fa Cai <b>di</b> <b>...</b>

Posted: 13 Feb 2013 08:25 AM PST

Tarikh : 5.2.2013

20130214-002420.jpg

20130214-002426.jpg

20130214-002431.jpg

20130214-002437.jpg

13 di besut - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di besut - Google Blog Search


Red Velvet <b>Di Besut</b>. | Syazwan Che Deraman

Posted: 06 Dec 2012 04:51 AM PST

Nok dekat 4-5 hari jugok ambo dok die dale blog ni. Bukae apo, ambo tak berapo sihat bena 3, 4 hari nihhh. Keh main futsal lah nih, dae ore ajok main gakkk, haaaaa, tok kabar ingat doh, streching pong tok, warm up pong tokkk..ore suruh masuk court, kito pakat masok jahh, mugo team student ambo pilih doh. Pastu mula lah, raso nok reboh maso main, dale perut ni gak, seroo panah semacce jahh..Aaahhh, tok kiro, selagi tok reboh, ambo nyepak kot mano mano pong..
Ambikk nok, 2 hari lepah tuh, nak jalae pong payoh..habis urat badae sero terik jah, dari tapok kaki, naik pah betihh, gi pah poho, punggung pon sero sakit, naik pah pingge, pastu ngesuttt kat atas belakae..tamboh pulok nge sakit tekok nge jerawat dale telingo..sakit sakit...ambo demae koott..bad mood jah, adik masuk bilik ata baju pong ambo marohhh..dek pong tok ketuk bilik maso masuk..ambo tokleh bena ore lagu tuh.
Nok royak bendo ni, hari tu, ambo ado odar kek red velvet. nok bui ko Shuhada, lamo jamae doh dio nok..sebelum ni, ambo gi cari rato rato kat kedai kek, ore jual kek pon pelik, gonamo kek red velvet, hooohh, mari angin sungguh, tok kae ore jual kek pon tok kenal namo kek, kek angry bird jual pulokkk!!..baso gong...dok lamo lepah tu, baru ambo sedar, kek goni ore tok jual kedaii..ore buat di rumoh jah..kironya homemade laaa..hoooooo..gitu..pah gak, dale kapong ambo ni, ado ko ore nego kek?
malu bena nok tunjuk gambar ado i love you ni..jange suko ko ambo deh..sedaakkk.
Suko bena dio make kek goni. Ambo make tigo jahh..13 lagi ko dio sore..gilo kek doh gewe ambo nihh..memea pesen dio dohh..bab kek gakk, nombor satu..mujur gilo kek, kalo keno ko hok gilo beg beg mahal, baju mahal mahal..pah ko ambo jadi giloo..hahahahha..Hok mano sero nok tepoh nge make kek baldu meroh ni, kalo sero dok area besut ko, pasir puteh ko, koto bharu ko, adik kakok buleh singgoh blog.
http://amalia-chocolate-cupcake.blogspot.com/
sero sedak pulok tulih gini..sero buleh lepas semo.tapi sie kokre lain la hok nok baco. 
pahae dok?
sekali sekalo tok apo dok?

13 di pulau kapas - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di pulau kapas - Google Blog Search


JAGONG MAS TRAVEL SUNGAI PETANI: Pakej <b>Pulau Kapas</b> 3H2M <b>...</b>

Posted: 16 Feb 2013 06:18 PM PST


 Package Rate         :  Student @ RM 330 Nett Per Pax

                                  (Standard Room  - Triple Sharing)
                                   (Deluxe Room –  Five Sharing)
Package Inclusive Of :  2 Night Accomodation
                                      2 Breakfast/ 2 Lunch/ Dinner/ 1 Bbq Dinner
                                      1 Snorkelling Trip Inclusive Equipment
                                      Telematch Equipments Without Coordinator
                                       Return Speed Boat Transfer
Valid 30 PAXS and above...Interested? Call 04-4233030 

13 di kuala terengganu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di kuala terengganu - Google Blog Search


Musim Tengkujuh <b>di Kuala Terengganu</b> | ! Bukan Sekadar Rupa

Posted: 23 Dec 2012 01:23 AM PST

 

Assalamualaikum.

 

Harini nak tulis entri panjang. Lama dah tak tulis panjang-panjang. Busy punya pasal. Korang baca tau sampai habis. kahkah.

 

Aku dapat info dari orang kampung, sekarang kat kampung selalu hujan. Boleh dikatakan setiap hari hujan. Biasa la musim tengkujuh kan.

 

IMG-20121223-WA000

 

Gambar diatas sekitar pukul 11-12 tengahari. Ada budak kampung kasi kat aku. Langit gelap gelita. Memang lebat gila la hujan time nie katanya. Takde apa yang aku fikir bila kat kampung hujan lebat camnie melainkan banjir.

 

Banjir Motif ejaan Terengganu jadi Terenggani.

 

Dungun dah banjir. Kuala Terengganu aku rasa tak banjir lagi. Kalau banjir pun aku tak bimbang sangat sebab kawasan rumah aku kalau banjir tak pernah air naik atas rumah. Paling teruk pun jalan masuk ke rumah dinaiki air paras betis. Then air naik sampai 2 3 anak tangga sahaja. Masalah sekarang nie cuma masalah kami nak kena alih kenderaan depan jalan besar jela. Ni yang aku tak sabar nak balik kampung nak tengok air banjir nie. kahkah.

 

Suka la pusing-pusing kampung orang tengok banjir.Tapi yang paling aku suka bila musim banjir kat kampung aku adalah

 

  • Makan ubi rebus dengan air kopi sambil tengok budak-budak main air banjir. Belakang rumah kami ada ubi kayu. Kitorang memang dah tanam siap-siap lagi ubi kayu tu untuk stok musim banjir. Bila musim hujan nie mulalah perut lapar nak makan je. So, time nilah ubi kayu sangat berjasa. Pergi belakang rumah cangkul ubi kayu then rebus makan bersama air kopi dengan family dekat luar rumah. Seronok. Sambil makan sambil gosip.

 

  • Makan ikan darat. Biasa makan ikan laut je. Tapi bila musim banjir boleh makan ikan darat. Ikan haruan gulai fevret aku kot. Apatah lagi belut yang dipanggang garing-garing memang sedap. Biasa aku tak ambik port pun tangkap ikan darat ini. Abang aku yang suka tangkap. AKu suka makan. Kadang aku yang sembelih. Aku suka sembelih belut. Ambil pisau tajam pastu kerat 10. Siap. kahkah. Keli aku gerun sikit nak sembelih pasal ada sengat.

 

ikan daratAku download kat facebook abang aku.

 

  • Main rakit buluh @ rakit batang pisang. Zaman muda-muda haritu banjir je terus pergi belakang rumah cari buluh dengan batang pisang nak buat rakit. Selagi tak siap rakit, selagi tu tak naik atas rumah. Padahal banjir depan rumah tu paras dada je pun. Bukan main nak buat rakit bagai kan. Suka hati kita la. !! kahkah.

 

Rasa macam sekarang nie jugak nak balik kampung. Nak mengharung air banjir and nak buat benda yang aku sebut kat atas.

 

yang ikhlas,
- anak kampung_

13 di hulu terengganu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di hulu terengganu - Google Blog Search


KEMATIAN BANJIR 2012 DISEMBER <b>DI TERENGGANU</b> WANITA

Posted: 25 Dec 2012 11:02 AM PST

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/ss.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Kematian banjir di Terengganu Disember 2012 : wanita

mangsa kematian banjir 2012 wanita kematian banjir di terengganu disember 2012 : wanita

Seorang wanita menjadi korban pertama banjir di Terengganu apabila ia ditemui lemas setelah terjatuh ke dalam sungai Lanjut berdekatan Jambatan Permaisuri Selasa

Ketua Operasi Penyelamat Balai Bomba dan Penyelamat Setiu, Mohd Izani Zakaria ketika mengesahkan kejadian itu berkata, pihaknya dengan bantuan penduduk kampung, menemui mayat mangsa pada pukul 6.30 petang berdekatan tempat mangsa terjatuh

Samhanim Ramli, 36, dikatakan tergelincir ketika sedang menahan pukat jaring bersama suaminya, Wan Amran Wan Sudin di sungai tersebut kira-kira pukul 3 petang

Mayat dibawa ke Hospital Setiu untuk bedah siasat

Sementara itu, jumlah mangsa banjir di Terengganu meningkat kepada 6,100 orang sehingga 8.30 malam ini berbanding 5,297 orang petang tadi

Mereka kini tempatkan dipindahkan di 106 pusat pemindahan banjir

Menurut portal banjir negeri, jumlah terbesar mangsa banjir yang dipindahkan adalah di Dungun iaitu seramai 1,221 orang diikuti Besut (1,096), Hulu Terengganu (1,046), Kemaman (979), Kuala Terengganu (807), Setiu (707) dan Marang (244)

Air di beberapa batang sungai termasuk sungai Besut di Kampung La; sungai Dungun iaitu di Pasir Raja dan Kuala Jengai; sungai Nerus, di kampung Langkap di sini; sungai Setiu di Permaisuri; dan sungai Telemong di Kuala Ping, Hulu Terengganu kekal berada di paras bahaya

Namun, setakat ini tiada jalan utama yang menghubungi negeri ini ditutup kepada kenderaan

Tinjauan Bernama di beberapa lokasi di Kampung Tasik dan Kampung Buluh di Setiu mendapati perbuatan beberapa penduduk yang bermain air di jalan raya dilihat boleh mengancam nyawa mereka memandangkan air yang mengalir amat deras di situ

Seorang penduduk ketika ditemui Ibrahim Yahya, 56 berkata banjir ini disifatkan sebagai yang terburuk melanda daerah ini sejak tujuh tahun lepas

Daerah ini sering dilanda banjir namun tidaklah seteruk ini dimana air begitu cepat naik ke dalam rumah dan menyukarkan kami untuk bergerak dengan arus yang deras,katanya - BERNAMA

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Ruangan Komen Facebook Untuk berkongsi pendapat atau Maklumat

13 di ketengah jaya - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di ketengah jaya - Google Blog Search


ceghitakita: Kuala Lumpur vs Kampung

Posted: 19 Feb 2013 01:34 AM PST

Assalamua'alaikum sahabat ,

bukan untuk menghuraikan definisi pada tajuk tetapi lebih kepada pilihan kita untuk bermastautin di kampung ataupu di bandar ,

beberapa tahun lalu selepas habis selesai tanggungjawab sebagai seorang pelajar iaitu tamat SPM saya sekadar berhasrat untuk mencari kerja sementara tunggu result keluar.jadi saya memang tak kesah kerja apa dan dimana asalkan halal lagi direhai Allah.

kebetulan Allah telah rencanakan rezeki saya untuk menabur bakti lebih kurang tiga bulan atau kurang di pos besar kl , daya bumi.

dan alhamdulillah juga berkat doa emak ayah keluarga dan pertolongan si kakak untuk saya dapatkan kerja tu,jadi saya mendapat restu emak ayah untuk kerja di sini(kl)

sekadar memberitahu , saya tak berasa teruja dengan Kuala Lumpur.cukup sekadar saya berbangga kerna KL memang hebat dan lubuk rezeki anak2 muda atau apa juga usianya mencari rezeki.

kl kota sibuk dan tak pernah sunyi.

dari kecil pun saya sudah puas duduk di sini sebab ayah emak memang duduk sini since kahwin tak silap.lagi pula atok(sudah arwah,Al Fatihah) dan opah sebelah ayah memang menetap di kl , kampung delima belakang istana negara.setelah usia saya menginjak 7 atau 8 tahun baru kembali ke perak atas urusan kerja emak dan ayah.

di kl saya melihat kehidupan yang serba maju , ya sangat maju dan di luar pemikiran saya bahawa rupanya kota kl amat luar biasa orang2 dan kehidupannya sama ada orang berada atau biasa2 saja.

berbalik pada tawaran kerja tersebut , saya berdoa kepada Allah agar pilihan ini baik dan benar2 membantu saya menimba ilmu dan menyimpan sedikit uwang demi mengejar cita2 untuk sambung belajar walaupun duit tu tak sempat pun digunakan untuk belajar.hee

alhamdulillah kerja ok tapi entah kenapa saya kurang selesa dengan budaya dan cara orang2 sini.bukan mengata atau membeza2 tetapi kebenaran bahawa orang2 sini(bandar) sangat sibuk dengan kehidupan kerja kerja kerja dan kerja sahaja.apalagi isu sosial dan kehidupan yang sangat slumber badak bergaul lelaki perempuan,namun tak pulak saya senang2 menghakimi cara orang2 bandar.yang kelakar walhalnya saya kecil2 lagi sudah hidup disini dan selalu ikut emak meniaga di brickfields.agaknya kecik2 tak tau dan tak faham rentak manusia.

dah besar udah reti takut dan macam2 lagi.

tetapi kalau kehidupan di kampung pula banyak yang saya sukakan ,
kalau ada yang membaca jangan pula rasa sesuatu sebab ini sekadar tulisan pengalaman dan dicoretkan sebagai kisah sahaja.

saya tak tau kenapa tapi saya extra bangga dan suka bila orang cakap saya orang kampung atau apa jua yang berkaitan.sebab saya tahu kehidupan kampung itu amat dekat dihati.saya tak reti nak rasa malu asal dari kampung atau duduk di kampung malah saya berimpian untuk membina sebuah rumah di kampung.tak kesahla papan batu atau plywood.hehe

asal kampung.tenang damai dan membahagiakan sekali!

di kampung (sebenarnya kampung tidak seperti dulu ada tempat2 yang lebih kurang sama kemajuannya seperti di kota kl) saya tetap dapat membina angan2 dan mencipta kehidupan yang baik.alhamdulillah,biar tidak glemer tetapi suasana kampung selalu menggamit memori sangat istimewa di hati.

alhamdulillah sebab berkesempatan sekolah tadika,sekolah rendah,sekolah petang(agama rakyat) dan sekolah menengah di kampung(perak) saya ,cuma hanya selepas habis SPM saya berhijrah kembali ke kl iaitu shah alam untuk sambung belajar.seterusnya sambung di kl dan juga kerja serata area yang saya tak pernah terfikir.

bidang kerja seperti saya memang perlu untuk saya ketengah ketepi.alhamdulillah dari perak,petaling jaya,kuala lumpur,rawang dan damansara menjadi rutin laluan dan penginapan untuk melangsaikan tugas.

cumanya berbalik pada tajuk 'kuala lumpur vs kampung ,
tak banyak beza atau mana lebih baik.

akan tetapi andai diberi pilihan saya akan memilih suasana damai lagi indah ,
kampung tetap di hati.dan mungkin kota ada pusat untuk mencari rezeki yang Allah beri.

p/s: duduk kl rindu kampung.duduk kampung teringat kl.padahal dua2 sama - rumah dan kerja !!!

13 di kemasik - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di kemasik - Google Blog Search


Cerita Orang Kita: 4 Maut kemalangan <b>di</b> depan IKBN <b>Kemasik</b>

Posted: 23 Dec 2012 02:05 AM PST


[DIEMAS KINI 1.45 PETANG] KEMAMAN - Empat mangsa dari satu keluarga rentung dalam kemalangan membabitkan sebuah kereta dan bas ekspres di depan IKBN Kemasik di sini kira-kira jam 1 pagi tadi.
Kesemua empat mangsa yang rentung merupakan pemandu kereta dan tiga penumpangnya.
Pemandu yang terbunuh dikenali sebagai Sabiren Sulaiman, 45; dari Batu Pahat, Johor; isterinya, Halina Said, 40; dan dua anak mereka Siti Khalijah, 12 dan Siti Aishah.

Mohd Sabiren merupakan seorang guru.
Dalam pada itu, Ketua Polis Terengganu Datuk Jamshah Mustapa dipetikBernama berkata, dalam kejadian kira-kira pukul 1.30 pagi, keempat-empat beranak itu terperangkap di dalam kereta Kia Sephia yang mereka naiki, mengakibatkan kereta itu terbakar dan seterusnya membakar bas ekspres terbabit yang dinaiki lapan penumpang.
Katanya, kemalangan itu dipercayai berlaku apabila kereta yang dinaiki keluarga terbabit dari arah Kuantan menghala ke Dungun dipercayai hilang kawalan sebelum memasuki laluan bertentangan dan merempuh bas berkenaan.
Beliau berkata, kereta itu bertembung dengan bas ekspres dari Kota Baharu, Kelantan menuju ke Melaka sebelum kereta itu diseret
bas ekspres kira-kira 30 meter sehingga ke kaki lima jalan.
"Pertembungan itu mengakibatkan kereta yang dinaiki keluarga malang itu terbakar sebelum api menyambar dan membakar hampir keseluruhan bas ekspres," katanya ketika ditemui di tempat kejadian.
Empat beranak itu dalam perjalanan pulang dari Kuala Lumpur ke Dungun selepas menghantar anaknya menyertai pertandingan catur.

Kemalangan ngeri bas dan kereta depan IKBN <b>Kemasik</b> - InfoHarian

Posted: 23 Dec 2012 03:15 PM PST

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/ss.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Kemalangan ngeri bas dan kereta depan IKBN Kemasik – video

Sangat menyayat hati melihat keadaan semua mangsa yang rentung, termasuk hancur seluruh badan, malah ada sebahagian cebisan daging yang terbakar melekat dalam kereta

kata saksi kejadian empat beranak terkorban dalam kemalangan membabitkan sebuah kereta bertembung sebuah bas ekspres di Kilometer 126.5, Jalan Kuala Terengganu-Kuantan, berhadapan Institut Kemahiran Belia Negara (IKBN) Kemasik, awal pagi semalam

kemalangan bas kereta terengganu kuantan 2012 kemalangan ngeri bas dan kereta depan ikbn kemasik

Gambarbas kemalangan

Wan Mohd Faiz Wan Ahmad, 27, yang dalam perjalanan ke Kemaman berkata, sebaik tiba di tempat kejadian, dia bersama rakannya cuba menyelamatkan mangsa, namun tidak berupaya memandangkan api marak membakar kedua-dua kenderaan

Saya menghubungi bomba, tetapi tidak berani mendekati tempat kejadian kerana bimbang kedua-dua kenderaan itu meletup, katanya menganggap kemalangan itu paling ngeri yang pernah dilihatnya

Dia yang ditemui di tempat kejadian berkata, selepas kebakaran dipadamkan keseluruhannya oleh anggota bomba, dia terkejut dan sedih apabila dimaklumkan empat beranak rentung dalam kenderaan itu

Penumpang bas ekspres itu, Wan Mohd Al-Hakim Wan Yusoff, 27, berkata, dia sempat mendengar seorang penumpang dalam kereta yang terbakar itu menjerit meminta tolong sebelum mengetahui empat beranak rentung di dalamnya

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Ruangan Komen Facebook Untuk berkongsi pendapat atau Maklumat

Cerita Orang Kita: Video Kemalangan Maut <b>di</b> depan IKBN <b>Kemasik</b>

Posted: 23 Dec 2012 12:04 PM PST

Semoga Roh Arwah ditempatkan bersama orang yang beriman.Amin

13 di kuala berang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

13 di kuala berang - Google Blog Search


Homestay@D&#39;stadium.my - Iklan <b>di</b> Mudah PERCUMA

Posted: 31 Jan 2013 06:37 AM PST

Description

Lokasi: Taman Desa YT, Kuala Terengganu. Lokasi betul-betul di hadapan pintu utama Stadium Sultan Mizan Gong Badak, Trg, berdekatan lapangan terbang Sultan Mahmud, Pantai Teluk Ketapang (Ikan, sotong Celup Tepung), 8-12 masa memandu ke UNISZA dan UMT.

Lokasi berhampiran ialah bangunan Tabung Haji(dlm pembinaan), pejabat MSST, Masjid Wakaf Tembesu, PSM, Sabasun 2, SESMA, Sek.Teknik, Pekan Batu Enam, kedai runcit, restoran, SPA, Mizi Sport dll.

Kami membekalkan homestay dengan kemudahan dalam pakej yang lengkap. Homestay kami adalah rumah penginapan terbaik yang boleh anda cari bertemakan rehlah dalam hotel tapi berkonsepkan rumah. Jika anda mencari rumah penginapan, homestay kami adalah pilihan terbaik yang tersedia untuk anda!

Kemudahan dalam master bedroom:

- Air-conditioner
- Almari pakaian
- Katil (Queen sized)
- Bilik air dan toiletries

Kemudahan untuk bilik normal pertama:

- Air-conditioner
- Almari pakaian
- Dua (2) katil single

Kemudahan untuk bilik normal kedua:

- Air-conditioner
- Almari pakaian
- Katil single

Kemudahan di dalam rumah:

- Wi-Fi
- Peti Sejuk
- Pemanas air
- Bilik air dan toiletries
- Set kerusi sofa
- Hanger pakaian
- Tuala, Selimut
- Sejadah (setiap bilik)
- Extra bantal, toto/ tilam nipis

Check In/ Daftar masuk: 1pm
Check Out/ Daftar keluar: 11am

* Bayaran pendahuluan akan dipulangkan semasa daftar keluar dan selepas pemulangan kunci.

Nota: Sila nyatakan maklumat di bawah semasa tempahan:

- Berapa bilangan ahli
- Harga boleh dikurangkan jika melebihi 2 mlm
- Jika anda perlu untuk daftar masuk lambat atau daftar keluar awal

Untuk tempahan dah maklumat lanjut, sila hubungi kami (SMS tidak akan dilayan)
019-9895771

atau boleh kunjungi:
facebook: homestay@d'stadium.my
blog: http://homestay-dstadium.blogspot.com

No 30884, Taman Desa YT, Jalan Lapangan Terbang, 21300, Kuala Terengganu, Terengganu
Latitud, Longitud: @5.370279, 103.097873

Incoming search terms:

  • perkhidmatan buaian baby di kuala berang terengganu (2)
  • baby chair hotel di mudah com (1)
  • sofa terpakai di mudah com (1)
  • rumah utk di k kangsar (1)
  • mudah com trengganu (1)
  • mudah com my homestay kuala terengganu (1)
  • mudah com kuala terengganu (1)
  • mudah com homestay terengganu (1)
  • Iklan Homestay (1)
  • homestay rm20 di sabah (1)
  • homestay kuala berang (1)
  • buaian endoi d sabah (1)
  • bedak arab di sabah (1)
  • bedak arab di kuala berang (1)
  • taman desa yt dekat stadium kuala terengganu (1)


di negeri terengganu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri terengganu - Google Blog Search


Jawatan Kosong <b>di</b> Perbadanan Memajukan Iktisad <b>Negeri</b> <b>...</b>

Posted: 17 Feb 2013 04:44 PM PST

Kekosongan di Perbadanan Memajukan Iktisad Negeri Terengganu (PMINT)
1. Penolong Akauntan Gred W27
2. Juruteknik Perancang Bandar Dan Desa Gred J17

3. Juruteknik Ukur Gred J17

4. Pembantu Tadbir ( Kewangan ) Gred W17

5. Pembantu tadbir ( P/O ) Gred N17

6. Tukang K3 Gred R9

Tarikh Tutup: 14 Mac 2013

Klik Untuk Maklumat Lanjut

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved