ads

Jumaat, 20 April 2012

13 di kuala besut - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di kuala besut - Google Blog Search


Nasi Lemak Ayam <b>Di Kuala Besut</b> | Diari Makanan

Posted: 09 Apr 2012 02:49 AM PDT

Bagi yang tinggal di Kuala Besut, Terengganu pasti kenal dengan 1 kedai yang dekat dengan simpang menuju ke Pasir Putih. Disitu ade jual nasi lemak, nasi kerabu dan juga roti canai. Pada waktu malam memang sangat ramai yang berkunjung ke kedai tu untuk beli nasi lemak dan juga nasi kerabu. Petang ni aku ambil kesempatan dengan masa yang terluang ini dengan membeli Nasi Lemak Ayam kat kedai tersebut. Harganya RM 3.50 sekali dengan telur yang dihiris separuh. Kalau takde telur mungkin dalam RM 3 je kot. Apa pun rasanya agak sedap dan kena dengan selera makan aku yang agak cerewet ini. Bagi sesiapa yang nak mencuba nasi lemak kat sini boleh la datang berkunjung ke Kuala Besut, Terengganu.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved