Ahad, 4 Mei 2014

13 di kuala terengganu - Google Blog Search

13 di kuala terengganu - Google Blog Search


Nazira&#39;s Cottage Telling Story: Rumah Kedua <b>Di Kuala Terengganu</b>

Posted: 16 Apr 2014 03:27 PM PDT

Sekadar sewa sahaja. Mahal la rumah di Kuala Terengganu. Akhirnya dpt jg cr rumah lot setelah puas bertanya rumah teres or semi D. bukan tak mampu..tp tak yah la beria ia..bukan aku duduk pun. laki aku je.. kitorang akan buat spot check pada cuti sekolah je hahahha
Ada org suruh sewa 'kondo'..heheh minta maaf la.. mak dah pernah duduk rumah flat.. idok le wehh... cemana nk cerita ye.. tak nak le... bingit! atas bawah kiri kanan berbunyi.. dh biasa duduk rumah sendiri ni... hehe

sofa tuan rumah dh bg.. ok la idok le kena beli tikar mengkuang.

peti ais odl skul kooo.. tua rumah bg jugak. tu langsir dapur tuan rumah jahit siap dh. tak de la org intai laki aku hahah

sliding door pun tuan rumah jahitkan siap... siap jahitkan cadar tilam bujang ngan sarung bamtal dan gebor lagi.. tuan rumah kata laki aku tukang jahit gak mcm aku yg part time ni.
rumah ni 3 bilik... as target laki aly.. kalau aku, aku nk 4-5"bilik. macam le aku nk duduk kan.... harap esok ada rezeki dpt le beli rumah sebijik kat sana.. buat harta.... moga murah lg la rezeki suami ku..amin....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads