ads

Ahad, 20 Oktober 2013

13 di kerteh - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di kerteh - Google Blog Search


norhidana: raya aidiladha 2013 <b>di kerteh</b>

Posted: 16 Oct 2013 08:22 PM PDT


as salam sume kwn2,

thn ni beraya haji kt kerteh.... yelah sepanjang 3thn kawin tak pernah pun sambut kt kerteh asiknyer sambut raya korban kt johor kalu tak pun kt kl je... thn ni balik lah kerteh...kami gerak pagi ahad sbb sabtu tu edy keje lg... nsb lh jln ok tak jem pun, balik kl lak rabu pagi... paling seronok sekali tentu lah hero aku nih... sepupu ramai yg baya2 dia... main tak hengat... tp tak padan kecik pembuli rupenyer anak aku nih...

Takmo cite panjang sbb keje melambak... al maklum cuti isnin ngn rabu kan.... Korang lyn la gambar ni sambil aku cite yek


* nnti aku sambung lg yek.... ada banyak lg nk share nih gambar kt sana...
p/s: malasnyer rasa nk bt keje... rasa cam nk sambung cuti je sampai jumaat... nsb lah lg 2 hari je keje sblum ujung minggu
Published with Blogger-droid v2.0.10

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved