ads

Ahad, 24 Mac 2013

13 di dungun - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di dungun - Google Blog Search


Hanieliza&#39;s Cooking: Demo Masak <b>di Dungun</b>

Posted: 07 Mar 2013 03:09 AM PST

Salam..
lama tak updates demo masak.
Perpustakaan Awam Dungun, Terengganu

Mieza Jhaa K.. @_@: Kelas Belajar Buat Kek <b>Di DUNGUN</b> (2013)

Posted: 26 Feb 2013 05:06 AM PST


Pagi tadi selepas balik dari pasar singgah kedai kek kejap beli serbuk koko. Tempahan kek semakin menjadi jadi sekarang. Tak cukup kaki tangan saya dibuatnya. Adakah manusia sekarang tidak lagi memakan nasi sebagai makanan rutin? Apapun syukur alhamdulillah, rezeki seorang suri rumah. Tak la bergoyang kaki sangat sambil blogwalking 24-8 = 16 jam. 

Semasa sesi pembayaran serbuk koko tersebutlah saya ternampak sesuatu yang lama dah dicari cari. Ni haa..


Rama rama tu semua hanyalah penyeri tambahan semata mata
Jadi entry ni diterbitkan bagi mengajak korang semua warga Dungun untuk tidak melepaskan peluang keemasan ni. Ha datang daftar sekarang. Tarikh tutup pendaftaran lupa pulak nak tanya tadi. Kelas akan dijalankan pada 8hb Mac ini jika tiada aral yang melintangi.
Saya dah mencalonkan diri. Anda bila lagi?
*Ee sukanya. Tercapai jugak impian nak belajar bermacam macam jenis kek. Impian - nak buka kedai kek terlaris kat Dungun or Paka. Doakan impian saya tercapai ye readers!

Syamsul Haq: MAULID <b>DI DUNGUN</b> TRENGGANU

Posted: 02 Feb 2013 08:07 AM PST

Alhamdulillah Syamsul Haq telah di jemput untuk bermaulid di pantai timur destinasi Dungun yang telah di tetapkan oleh YB Dungun dan sebelum majlis YB kami sempat menziarahi seorang guru tua di pondok Maahad.................dan selepas itu ami meneruskan ke Makam Sultan Yahaya Siak, setelah selesai......















Meneruskan perjalanan ke Makam Sultan Yahya Siak










   Pulang ke tempat penginapan dan bersiap sedia selepas solat maghrib sahabat kepada saudara Farihi yang begitu bersungguh dengan bermaulid telah mengundang kami ke rumah beliau menyambut Maulidur Rasul S.A.W
















Selepas selesai majlis ini kami berangat menuju ke majlis YB Dungun...





















0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved