Sabtu, 1 Oktober 2011

13 di dungun - Google Blog Search

13 di dungun - Google Blog Search


JoranPancing: Gegaran Grand Slam GP Joran <b>di Dungun</b> mulai esok

Posted: 29 Sep 2011 11:16 PM PDT

Serama Keramat 10: Bon Besar <b>di Dungun</b>, Terengganu 17 Sept 2011

Posted: 05 Sep 2011 06:58 AM PDT

 Adalah dimaklumkan saya menyampaikan hebahan dari Pok Aik Dungun 
"PERTANDINGAN AYAM SERAMA AKAN DIADAKAN PADA 17.9.2011 (SABTU) BERTEMPAT DI DEWAN SIVIK KAMPUNG SEBERANG PINTASAN DUNGUN.TUAN DJEMPUT HADIR BERSAMA AYAM TUAN. YURAN PENYERTAAN RM45 TERMASUK MAKAN TENGAHARI. SEBARANG PERTANYAAN SILA HUBUNGI P0K EIK (0139664836),POK DIN (0148133100) DAN MAT DUNGUN (0139266725).
Cabutan Bertuah Wang Tunai

Program TPM ke <b>Dungun</b>; Ketua Umno Bahagian &#39;cantas&#39; pogram <b>...</b>

Posted: 25 Sep 2011 07:31 PM PDT


Menurut Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sura, Ustaz Wan Hassan Mohd Ramly dalam program yang dihadiri Timbalan Perdana Menteri (TPM) Tan Sri Muhyiddin Yassin pada 20 September lalu, Ahli Prlimen Dungun tidak hadir kerana berbalah dengan Ketua Umno Bahagian Dungun.

"Ketua (Umno) Bahagian Dungun dangan ahli parlimen Dungun tidak 'berlaga daun', itulah saudara tengok pelik gambar (program) di Dungun ini,

"gambar (sekiranya) ada ahli parlimen (ada) tidak ada (gambar) Ketua Bahagian, gamabr (kalau) ada Ketua Bahagian (tidak ada (gambar) Ketua Bahagian,"katanya dalam majlis ceramah sempena Hari Keluarga DUN Sura, pada Sabtu 24 September.

(Gambar - Pesuruhjaya PAS Terengganu Haji Mohd Abdul Wahid turut memeriahkan Hari Keluarga DUN Sura dengan mencuba permainan 'baling bola')

Katanya beliau mendapat salinan surat menyatakan program tersebut sepatutnya diadakan di KETENGAH berdasarkan permohonan ahli parlimen Dungun kepada TPM.

Tetapi, katanya, program tersebut dicantas oleh Ketua Umno Bahagian Dungun dan diadakan di 'Arena Square' dalam bandar Dungun.

"hari ini orang beri saya (satu) surat, kes ini sebb nak ajak TPM ke Dungun 20hb baru ni, dalam surat ini jemput TPM ke majlis pecah tanah yag dijadualkan bertempat i tapak projek di KETENGAH,

"tiba-tiba Ketua Umno Bahagian (Dungun) 'kerat' bawa mari (TPM) berjamu di tempat Arena Square,"jelasnya.

Sehubungan itu, Ustaz Wan Hassan yang juga Yang DiPertua PAS Dungun menyeru supaya rakyat Dungun supaya menukar kerajaan dlam pilihanraya umum yang akan datang untuk melaksanakan pembangunan yang lebih baik.

Beliau berkata demikian ketika mengulas janji demi janji yang ditaburkan oleh pemimpin Umno berhubung pembinaan hospital Dungun yang tertangguh sekian lama.

"Timbalan Perdana Meneri datang ke Dungun (baru-baru ini) berjanji pula, hospital Dungun ini dia akan tengoklah kata dia, ramai dah yang (menabur) janji, bukan seorang dua, dalam Dewan (sidang DUN) berapa kali saya bangkit dah,

"Rancangan Malaysia ke-9 tidak berjalan (pembinaan hospital) rancangan Malaysia ke-10 tidak berjalan, kita kata kena tukar kerajaanlah, kita tunggu kerajaan Pakatan Rakyat (memerintah) kita buat hispital ini,"tegasnya.

***Lihat gambar-gambar sekitar Hari Keluarga DUN Sura di Buletinonline Blog

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads