Rabu, 21 September 2011

13 di marang - Google Blog Search

13 di marang - Google Blog Search


Guru tertoreh kepala pelajar <b>di Marang</b> |

Posted: 04 Aug 2011 02:47 AM PDT

No of View :1018

Seorang pelajar tingkatan dua sebuah sekolah menengah di Marang cedera di kepala selepas tertoreh pisau yang dipegang seorang guru dalam kejadian tengah hari semalam.

Akibat kejadian 12 tengah hari itu, Mohd. Hafirza Mujahid menerima lima jahitan di sebelah kiri kepalanya, manakala guru berusia 55 tahun tersebut ditahan polis kira-kira 12 jam kemudian.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, ACP K. Manoharan berkata, kejadian dipercayai berlaku apabila pelajar itu melanggar arahan guru lelaki tersebut yang tidak membenarkannya keluar kelas ketika dia sedang mengajar.

Berang dengan perbuatan pelajar itu, guru terbabit menjejaki Mohd. Hafirza sambil tangannya memegang sebilah pisau kecil, katanya kepada pemberita, di sini hari ini.

"Guru itu akhirnya menjumpai pelajar berkenaan di sebuah kelas lain dan ketika cuba menarik tangan pelajar tersebut untuk kembali ke kelas, berlaku sedikit pergelutan menyebabkan pisau yang dipegang guru itu secara tidak sengaja telah tertoreh kepala pelajar terbabit," katanya. – Bernama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads