ads

Selasa, 28 Jun 2011

13 di jerteh - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di jerteh - Google Blog Search


Keluargaku Syurgaku: alhamdulillah..spi jugak kami <b>di jerteh</b>..

Posted: 27 Jun 2011 06:11 PM PDT

Assalamulaikum sumer

pepagi ari yg ceria nih

nak bg tau sat

yang aku dan fami dah sampai di jerteh ngn selamat

sbnrnya da 2 ari da aku sampai

baru arini ada kesempatan nak menaip entri

mana taknya

rumah yang ditinggalkan ngn cantik aritu

akhirnya jadi tongkang pecah

wat the....

ni sumer gara2 cik ti dan kengkawan

sawang lagi tak hengat2

bau jgn cakap r, macam berpahap

maklumlah dah sebulan lebey ditingglkan

cu bayang klu aku tinggalkan setahun

walawehhhh...nak jejak umah pon aku rasa takot

apapon sumer dah settle

dah kemas

dah membasuh

tinggal nak mop lantai ja lagi

hummm..penat sehhh~~

pasni nak tekun pada keje plak

rasanya dah agak lama bertangguh nih

mana taknya, sakit kpala otak..bosan lagi..

bilalah aku nak dapat keje yg betoi2 nih..humm~~

ps: nak ajak suami dan anak gi karnival permainan lah...huhuhu

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved