Selasa, 13 Mei 2014

13 di dungun - Google Blog Search

13 di dungun - Google Blog Search


BLOG TERENGGANU: 13 <b>di dungun</b> - Google Blog Search

Posted: 28 Apr 2014 09:18 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :- di dungun - Google Blog Search

2 Maut Nahas Berasingan <b>Di Dungun</b> - MYNEWSHUB.MY <b>...</b>

Posted: 24 Apr 2014 06:45 PM PDT


DUNGUN – Dua terbunuh dalam dua kemalangan berasingan di Batu 49 dan berhampiran Jambatan Tanjung Pagar di sini, pagi ini.

Dalam kejadian pertama selepas jam 12 tengah malam tadi, seorang remaja, Mohd Zulfadli Iddin Ruslan, 19, maut apabila motosikal ditungganginya terbabit kemalangan di Kilometer 73.4, Jalan Kuala Terengganu-Kuantan dekat Jambatan Tanjung Pagar.

Mangsa yang parah di bahagian kepala dan badannya meninggal kira-kira jam 3 pagi selepas menerima rawatan kecemasan di Hospital Dungun.

Nahas dipercayai berlaku apabila mangsa terjatuh apabila bergesel dengan beberapa motosikal rakannya sebelum dilanggar dan diseret kira-kira 50 meter oleh sebuah kenderaan pacuan empat roda.

Dalam kejadian kedua jam 2.15 pagi di Kilometer 79.2, Jalan Kuala Terengganu-Kuantan, Batu 49, dekat sini, Abdul Rahman Mohd Fauzi, 20, maut ditempat kejadian selepas motosikal yang ditunggang bersama seorang rakan dirempuh sebuah kereta.

Kejadian turut menyebabkan rakan mangsa, Mohd Salahuddin Alhafriz Mazlin, 20, dari Nibong Stesen di sini, cedera parah dan hampir putus kaki kiri akibat rempuhan kuat dalam kemalangan itu. Mangsa kini dirawat di Hospital Dungun.

Ketua Polis Daerah, Pemangku Superintendan Ahmad Zailani Yaacub ketika dihubungi mengesahkan pihaknya menerima laporan berhubung kedua-dua kemalangan itu. - BH Online

Anda mungkin juga meminati:

2 Maut Nahas Berasingan Di Dungunhttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/11/Maut4.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/11/Maut4-150x150.jpgMyNewsHub Terkini,

DUNGUN - Dua terbunuh dalam dua kemalangan berasingan di Batu 49 dan berhampiran Jambatan Tanjung Pagar di sini, pagi ini. Dalam kejadian pertama selepas jam 12 tengah malam tadi, seorang remaja, Mohd Zulfadli Iddin Ruslan, 19, maut apabila motosikal ditungganginya terbabit kemalangan di Kilometer 73.4, Jalan Kuala Terengganu-Kuantan dekat Jambatan...

<p style="text-align: justify;">DUNGUN - Dua terbunuh dalam dua kemalangan berasingan di Batu 49 dan berhampiran Jambatan Tanjung Pagar di sini, pagi ini.</p> <p style="text-align: justify;">Dalam kejadian pertama selepas jam 12 tengah malam tadi, seorang remaja, Mohd Zulfadli Iddin Ruslan, 19, maut apabila motosikal ditungganginya terbabit kemalangan di Kilometer 73.4, Jalan Kuala Terengganu-Kuantan dekat Jambatan Tanjung Pagar.</p> <p style="text-align: justify;">Mangsa yang parah di bahagian kepala dan badannya meninggal kira-kira jam 3 pagi selepas menerima rawatan kecemasan di Hospital Dungun.</p> <p style="text-align: justify;">Nahas dipercayai berlaku apabila mangsa terjatuh apabila bergesel dengan beberapa motosikal rakannya sebelum dilanggar dan diseret kira-kira 50 meter oleh sebuah kenderaan pacuan empat roda.</p> <p style="text-align: justify;">Dalam kejadian kedua jam 2.15 pagi di Kilometer 79.2, Jalan Kuala Terengganu-Kuantan, Batu 49, dekat sini, Abdul Rahman Mohd Fauzi, 20, maut ditempat kejadian selepas motosikal yang ditunggang bersama seorang rakan dirempuh sebuah kereta.</p> <p style="text-align: justify;">Kejadian turut menyebabkan rakan mangsa, Mohd Salahuddin Alhafriz Mazlin, 20, dari Nibong Stesen di sini, cedera parah dan hampir putus kaki kiri akibat rempuhan kuat dalam kemalangan itu. Mangsa kini dirawat di Hospital Dungun.</p> <p style="text-align: justify;">Ketua Polis Daerah, Pemangku Superintendan Ahmad Zailani Yaacub ketika dihubungi mengesahkan pihaknya menerima laporan berhubung kedua-dua kemalangan itu. -<strong> BH Online</strong></p>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads