ads

Isnin, 13 Januari 2014

13 di jerteh - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di jerteh - Google Blog Search


BEN ASHAARI: Qhaliff <b>di Jerteh</b> , Terengganu ..

Posted: 13 Jan 2014 08:37 AM PST

 

Alhamdulillah .. Dapat gak lawat abang ipar sekeluarga di Jerteh. Kakak ipar kurang sihat. Siannnn dia .. Abang ipar , kerja keras kebelakangan ni sbb … sbb… Heehehe.. Tak pe , tu cerita keluarga..

Dan Qhaliff orang paling gembira ! Kenapa ??? Haaa .. Dapat bermain dengan rakan sebaya atau besar skit dari dia .. hehehe .. Seronok dia haaa … Siap tak nak balik dah dia .. Huhuh..

Photo

Nak belajar sangat dah diaa ni .. Sibuk nak duduk atas kerusi meja menulis ni haaa.. Bersama abang Rayyan .. Hehehe ..

Photo

Yang ni lak dengan kakak Mira… Haaa ..Mulut bertih jagung dua dua ni .. Hahahah ..

Nak dijadikan cerita laaa kan .. Tadi ada la singgah kat hospital untuk menziarahi atuk si Rayyan ni ..  Pastu ada la pak guard ni dok bertugas kat situ..

Boleh si Rayyan ni tegur pak guard tu

" Hi doktor .. "

Hahahah .. Bikin lawak laa dia .. Nak lagi best ? Kakak dia selamba je lepas cakap..

" Duk sesaja je dia .. ".

Hahahaha .. Pak guard tu baru nak berbunga bunga bila dipanggil doktor tapi dispoilkan kakak dia lak ! Adeh …

Photo

Dalam jam 10 malam gitu selepas makan di Tok Bali  , bertolak balik ke Kok Lanas .. Hee.. Esok jalan mana lak ?

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved