Ahad, 29 Disember 2013

13 di kuala terengganu - Google Blog Search

13 di kuala terengganu - Google Blog Search


Nabila Medan: Hotel Murah <b>Di Kuala Terengganu</b>

Posted: 29 Dec 2013 08:32 AM PST


Assalamualaikum
Hotel Murah Di Kuala Terengganu. Sumai Hotel Apartment, Alhamdulillah.. Trip yang mengambil masa selama 3 hari 2 malam sangat besar maknanya pada diri nab. Terdapat pelbagai kenangan indah yang nab rasai ketika berada disana. Sepanjang keberadaan kami disana, kami menginap di Sumai Hotel Apartment. Pengalaman yang sukar untuk dilupakan kerana sepanjang keberadaan nab dan 9 lagi ahli blooggers lain disana dilayan sangat baik dan mesra. Apa yang menariknya tentang Sumai Hotel Apartment ini ialah pemilik serta pekerjanya adalah 100% bumiputra. Staff yang bekerja di hotel ini juga sangat peramah.

Jika anda ingin bercuti di Kuala Terengganu dan masih tercari-cari penginapan yang murah dan berpatutan serta mempunyai pemandangan yang sangat cantik, nab boleh cadangkan supaya anda memilih Sumai Hotel Apartment kerana hotel ini merupakan Hotel Murah Di Kuala Terengganu. Bagi mereka yang gemarkan suasana percutian yang tenang, aman dan damai, hotel ini adalah tempat yang sesuai untuk anda kerana lokasi hotel ini sangat menarik kerana berdekatan dengan pantai, anda boleh melakukan aktiviti riadah bersama keluarga mahupun rakan dan sanak saudara. Sambil bercuti, kita dapat mengeratkan lagi tali persaudaraan sesama keluarga. Hihi

Apa yang menariknya di Sumai Hotel Apartment? Hotel ini menyediakan pakej-pakej menarik yang bersesuaian dengan pilihan pengunjung. Harga pakej yang ditawarkan semestinya mampu milik dan sangat murah sebab itulah nab boleh katakan bahawa hotel ini merupakan Hotel Murah Di Kuala Terengganu. Pakej bercuti bersama keluarga, saudara mara, atau rakan? Pakej berbulan madu? Semua itu terdapat di Sumai Hotel Apartment

Studio Room
Sarapan untuk 2 orang
(1 katil besar + 1 bilik air + ruang tamu + peti sejuk)
RM284.20 nett


Suite Room
Sarapan untuk 2 orang
(2 katil bujang + 1 bilik air + peti sejuk)
RM191.40 nett

Deluxe Apartment
Sarapan untuk 4 orang
(3 bilik *1 Queen size* + 2 bilik air + dapur kecil + ruang makan + ruang tamu + peti sejuk)
RM435 nett
 

Superior Apartment
Sarapan untuk 4 orang
(4 bilik *1 Queen size* + 2 bilik air + dapur kecil + ruang makan + ruang tamu + peti sejuk)
RM487.20 nett



Macam mana? Tergugat tak tengok gambar-gambar bilik/apartment di Sumai Hotel Apartment? Percaya tak hotel ni merupakan Hotel Murah Di Kuala Terengganu? Lihat harga, memang mampu milik. Boleh bawa keluarga, rakan, saudara-mara atau yang nak buat seminar boleh menginap ramai-ramai di Sumai Hotel Apartment kerana nab ada harga istimewa untuk pembaca blog nab. Kalau tengok harga yang dekat atas tu memang murahkan? Harga istimewa yang nab nak bagi ni super duper istimewa dan murah memang khas untuk pembaca blog nab!! Tak percaya?



Sesiapa yang nak dapatkan harga istimewa tersebut, jangan lupa untuk mention bahawa anda adalah daripada pembaca blog nabilamedan. Kalau tak mention, rugilah sebab takdapat harga istimewa tu. Hikhik. Akhir sekali, tawaran harga super duper istimewa ini berlangsung sehingga 28 Februari 2014 sahaja jadi jangan lepaskan peluang! Tempah sekarang. Memang berbaloi dan memuaskan. Nantikan entri selanjutnya tentang Sumai Hotel Apartment :)
Sumai Hotel Apartment
www.sumaihotel.com
1 Hotel, 1 Apartment likes Staying @ Home
"Everyone Can Stay"
Families . Groups . Business

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads