ads

Selasa, 15 Oktober 2013

13 di kemasik - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di kemasik - Google Blog Search


Catatan Ummi...: Pantai <b>Kemasik</b>

Posted: 08 Oct 2013 12:21 AM PDT

Last datang sini masa pregnantkan Wafiq duluuu.....

ehh..kurusnye umi time ni
4mo peknen abg Wafiq ms ni
Skrg dtg bawak abg Wafiq n peknen kan adik baby lak
(kena peknen baru ada rezeki dtg sini..gitu ekk?;p)
Pantai Kemasik always been our fav place 
cantikkk panorama kat sini
banyakk kenangan terpahat di sini
Back to our program ari tu
pepagi bangun terus siap2 dtg sini
anak2 x mndikan pun sbb mmg plan g main pasir n mandi pantai
Plan nak turun pepagi tu sbb nak elak panas matahari
beli air la beli breakfast la
nak dekat pukul 9 baru sampai ke destinasi
tu yang cari port baekk punyee
nampak x umi ada kat mana
sorila pic jd kecik sbb ni panorama view husband sy ambik
x hirau pun panas tu.. camana la diorg boleh tahan
kakak cuak takut adik tenggelam
bising sekali mulut dia x bagi adik masuk dalam air
sayang kakak kat adik ye ;)
anak2 n abah sambil main sambil datang kat umi suapkan makan
dalam pukul 11 lebih bertolak balik hotel
masuk kete je tido terlelap teruss..hehe
insyaAllah ada rezeki dtg lagi
moga Pantai Kemasik tetap indah dan terpelihara

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved