Ahad, 22 September 2013

13 di pulau redang - Google Blog Search

13 di pulau redang - Google Blog Search


Foto: Amy Search Tenangkan Fikiran <b>Di Pulau Redang</b>?

Posted: 19 Sep 2013 01:47 AM PDT

Screen Shot 2013-09-19 at 11.56.28

Tak sangka dalam usia yang mencecah 55 tahun, penyanyi rock terkenal tanah air, Amy Search masih aktif melakukan aktiviti-aktiviti luar, apatah lagi untuk menyelam di dasar laut.

Sejak 16 September yang lalu, Amy atau nama sebenarnya Suhaimi Abdul Rahman telah bertolak ke Pulau Redang dipercayai bersama isteri dan anak-anak.

Sepanjang berada di sana, Amy dilihat sering memuat naik foto-fotonya sebelum dan selepas melakukan selaman di samping berkongsi keindahan pemandangan pulau tersebut.

Screen Shot 2013-09-19 at 11.57.00

Walaupun Amy dilanda kontroversi berkenaan dirinya yang dikatakan muflis, namun perkara itu sama sekali tidak menjatuhkan semangatnya untuk bercuti dan meluangkan masa dengan alam semulajadi.

Atau mungkin sahaja ini adalah satu cara Amy untuk menenangkan fikirannya, siapa tahu kan?

Bagaimanapun melalui portal Sinar Online, Amy sama sekali menafikan khabar angin tersebut dan enggan mengulas lanjut mengenainya.

Apapun, di sini OHBULAN! sertakan beberapa keping foto Amy Search yang sedang bercuti di Pulau Redang untuk tatapan anda semua di sini–>http://www.ohbulan.com/foto-amy-search-tenangkan-fikiran-di-pulau-redang/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Jawatan kosong: Pekerja Part-Time Di Perlukan

"Jom Buat Duit Dengan Jomniaga - RM2 PPL!!

"Mempunyai Masalah Zakar Cepat Pancut?

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads