Khamis, 25 April 2013

13 di kemaman - Google Blog Search

13 di kemaman - Google Blog Search


SEPETANG <b>DI KEMAMAN</b>.... - SeKaDaR CoReTaN....

Posted: 16 Apr 2013 05:18 AM PDT

Baru ni gi lepak kat kerteh...
petang ikut diorang gi kemaman..
kul 11 malam baru balik...
masa ni tengah tunggu garib...
diorang macam pelik je bile aku berdiri kat tengah jalan ambik gambo..
jadi sudahnye ni lah sekeping je..
pah mayam lepak kat budak2 ni duk main..
sementara tunggu ayah dia siap...
korang tengok lah betapa ganas nyer anak sedara aku,...
lepas tu kitorang lepak kat casa limbong seafood...
aku cuma order nasi goreng kampung....
yang ni abang aku order special untuk aku...
aiseymen....lupa nak bagitau kat dia..
sudah nyer diorang pakat ratah lah ikan ni...
sebab tu aku order nasi goreng...
sebab diorang semua makan nasi putih....
lauk ikan kerapu masak 3 rasa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads