ads

Ahad, 31 Mac 2013

13 di kuala terengganu - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di kuala terengganu - Google Blog Search


Gambar & Video Demo CIMB <b>Di Kuala Terengganu</b>

Posted: 17 Mar 2013 04:20 AM PDT

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Semalam Sahaja <b>di Kuala Terengganu</b> - Blog Sayangku Zie

Posted: 23 Mar 2013 09:42 AM PDT

Hampir lima tahun tak menjejak kaki disini, kini kembali bersama anak2.....
kami tak bercadang pun nak kesini dan bermalam, pagi Ahad tu lepas sarapan abah ajak pergi pagi tu jugak so berangkatlah kami dalam jam 11 pagi.. memang terik lah jalan siang panas je rasa... nak berenti pun pikir banyak kali...dan elok petang tu kami berhenti kat masjid, elok ja redup waktu.. bagi Rayyan mandi sikit, solat baru gerak semula... sampai Kuala Terengganu ni dalam jam 7  malam terus cari hotel nak menginap... kami tak nampak yang lain cari Hotel Sri Malaysia ja... senang betul2 kat pekan... naik hotel mandi2... rehat kejap keluar pulak jari makan... makan kat depan Masjid Terapung.. macam macam ada kat situ... lepas makan terus gerak nak balik tidur... tapimsebelom balik hotel kami ke ..... next entry


waktu otw balik hotel. jumpa Ustaz Azhar Idrus kat gerai ni... huhu tapi gambar  blurr  plak.. huhu geram nya...



Peragut Dibelasah Orang Ramai <b>Di Kuala Terengganu</b> <b>...</b>

Posted: 18 Mar 2013 05:33 AM PDT

Gambar hiasan

Gambar hiasan

Dua orang peragut yang meragut seorang jurujual dipukul orang ramai dalam kejadian di Jalan Sultan Mahmud di sini Sabtu lalu.

Kedua-duanya yang juga buruh binaan sebelum itu turut melarikan diri dari polis selepas melakukan jenayah itu.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri, ACP K.Manoharan berkata peragut sebelum itu meragut jurujual berumur 27 tahun berkenaan kira-kira pukul 10 malam di hadapan Masjid Al-Muktafi Billah Shah.

Beliau berkata mangsa yang menunggang motosikal untuk pulang ke rumahnya telah dihimpit motosikal yang dinaiki peragut dan merampas beg tangan mangsa yang diletak di dalam bakul motosikal sebelum suspek melarilkan diri.

"Mangsa yang panik dengan kejadian itu bertindak menekan hon motosikalnya bagi mendapat perhatian orang ramai yang telah disedari seorang anggota polis yang berada tidak jauh dari tempat kejadian.

"Anggota itu bertindak mengejar peragut dengan keretanya sehingga peragut mencampak beg tangan mangsa di tengah jalan berhadapan Stadium Negeri. Para peragut terus melarikan diri sebelum diberkas dan dipukul pula oleh sekumpulan orang awam yang berada tidak jauh dari situ.

"Akibat pukulan itu, kedua-dua suspek yang berasal dari Kampung Gong Sentul cedera di pipi dan mata," kata Manoharan.

Beliau berkata kedua-dua suspek yang turut positif dadah dipercayai turut terlibat dalam beberapa kes ragut di sekitar bandaraya ini.

Mereka kini direman untuk disiasat kerana menyamun. – Bernama

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved