ads

Khamis, 21 Mac 2013

13 di dungun - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di dungun - Google Blog Search


Mieza Jhaa K.. @_@: Kelas Belajar Buat Kek <b>Di DUNGUN</b> (2013)

Posted: 26 Feb 2013 05:06 AM PST


Pagi tadi selepas balik dari pasar singgah kedai kek kejap beli serbuk koko. Tempahan kek semakin menjadi jadi sekarang. Tak cukup kaki tangan saya dibuatnya. Adakah manusia sekarang tidak lagi memakan nasi sebagai makanan rutin? Apapun syukur alhamdulillah, rezeki seorang suri rumah. Tak la bergoyang kaki sangat sambil blogwalking 24-8 = 16 jam. 

Semasa sesi pembayaran serbuk koko tersebutlah saya ternampak sesuatu yang lama dah dicari cari. Ni haa..


Rama rama tu semua hanyalah penyeri tambahan semata mata
Jadi entry ni diterbitkan bagi mengajak korang semua warga Dungun untuk tidak melepaskan peluang keemasan ni. Ha datang daftar sekarang. Tarikh tutup pendaftaran lupa pulak nak tanya tadi. Kelas akan dijalankan pada 8hb Mac ini jika tiada aral yang melintangi.
Saya dah mencalonkan diri. Anda bila lagi?
*Ee sukanya. Tercapai jugak impian nak belajar bermacam macam jenis kek. Impian - nak buka kedai kek terlaris kat Dungun or Paka. Doakan impian saya tercapai ye readers!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved