Jumaat, 14 Disember 2012

13 di jerteh - Google Blog Search

13 di jerteh - Google Blog Search


Mega HOM <b>di Jertih</b> 14 Disember 2012 | faridzulasyraf.com

Posted: 11 Dec 2012 11:05 PM PST

By joegrimjow, on December 8th, 2012

Siapa orang jerteh angkat tangan!!

saya akan berada di Jerteh Jumaat ini untuk meluaskan lagi empayar Herbalife saya (Amboi ayat) Lepas Jumaat iA anda akan temui saya dan team saya di sekitar bandar Jerteh untuk diadakan roadshow. Jam 6 petang, jemput semua orang Jerteh dan kawasan yang sekitar dengannya untuk datang ke Basic Training yang super best. Terbuka kepada semua yang ingin tahu bagaimana nak lakukan bisnes Herbalife.

Jam 8 malam pula, MEGA HOM! Yang ni memang kena datang sebab guest speaker memang super best. Mill Team Nasir! Kena datang untuk tahu KENAPA anak dato seri, dah ada butik yang tip top punya sanggup tutup semua butik dia dan sekarang buat Herbalife secara fulltime. Kena datang okeh

Nak info lebih, jangan lupa hubungi saya 0169640972 – Masuk PERCUMA!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads