Selasa, 24 Julai 2012

13 di jabor - Google Blog Search

13 di jabor - Google Blog Search


Me; Firdaus Ahmad: Ramadhan Al-Mubarak

Posted: 23 Jul 2012 02:47 PM PDT

As salam..

Busy skit minggu ni, byk mende xdapat na setel..kene buat slow2... walaubagaimanapun, masih belum terlambat untuk mengucapkan salam Ramadhan utk 10 orang followers aku.. hahaha.. ape aku peduli, ini blog saja2 nak tulis.. xreti lagi..

Minggu lepas balik kejap sebab confirm lepas ni seminggu sebelum raya baru aku balik.. bawak la si Faiz membe rumah merasa datang ke Jengka.. bawak pergi jalan Temerloh dan ke Star Mall Mentakab.. dapat makan free KFC lagi.. rezeki sebelum puasa.. Alhamdulillah.. Sakif dgn Haziq pun join sekali, nak beli makanan arnab dan sekaligus membuka peluang untuk aku dtg melawat kandang arnab kat sane..

Point yg paling penting na highlight kat sni adalah, waktu pergerakan pergi dan pulang aku adalah seawal jam 5 pagi .. rasa waktu memandu tu lagi 'pergi'..best sebenarnye, tgk matahari terbit kan.. maklumlah, perjalanan 4 jam.. macam-macam la dapat snap..

So, ni beberapa kepingan gambar yg ada.. bertemu lagi dengan post akan datang bertajuk DILEMA DALAM PERNIAGAAN BULUH KASAP.. hahaha..

AS SALAM ! Selamat Berpuasa !

 Ingatkan dapat berborak. Haram! 3 jam dia tidoq ~!
 LPT Jabor-Chenor, 7:15AM
HIMPUNAN DI KANDANG ARNAB 









 Macam biasa, ayam kene ada ! aku suka ayam ! 


 Basuh kereta sat kat mesin.


 LPT Maran-Jabor, 7:35AM

And last... we are brothers !!!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads