Selasa, 24 Julai 2012

13 di bukit besi - Google Blog Search

13 di bukit besi - Google Blog Search


Gambar Sekitar Pembinaan UiTM <b>Bukit Besi</b>

Posted: 21 May 2012 08:16 AM PDT

Salam satu Malaysia. Pada 15 Mei lalu saya telah mengunjungi ke tapak pembinaan UiTM Bukit Besi di Bukit Besi, Dungun, Terengganu. Ketika itu saya sedang bercuti dan saya mengambil kesempatan tersebut untuk meninjau kawasan pembinaan UiTM di Bukit Besi yang hampir separuh siap itu.

Namun saya agak kecewa kerana tidak dapat masuk ke seluruh kawasan UiTM untuk mengambil gambar kerana pengawal keselamatan di situ mengatakan pihak pengurusan tidak membenarkan orang luar dan orang tidak berkenaan memasuki kawasan itu tanpa kebenaran. Saya hanya dibenarkan masuk sekiranya ada surat pelepasan atau kebenaran dari pihak pengurusan. Saya akur dan hanya mengambil gambar-gambar yang tidak seberapa itu daripada luar.

Di bawah ini saya kongsikan beberapa gambar UiTM Bukit Besi yang di ambil dari jarak jauh.

UiTM Bukit Besi sebenarnya terletak di Tasik Puteri Bukit Besi dan Kelab Golf Bukit Besi, sekiranya anda ingin ke sini, anda akan melalui tepian tasik dahulu sebelum sampai ke UiTM. Lokasi tersebut agak sukar dicari sekiranya anda pertama kali ke sini kerana bangunan UiTM berselindung di sebalik bukit di Tasik Puteri Bukit Besi.

Carian Popular Terkini:
  • bila uitm bukit besi terengganu
  • uitm bukit besi dungun
  • bila uitm bukit besi siap
  • imej uitm bukit besi
  • gambar uitm terengganu
  • TENDER UITM BUKIT BESI 2012
  • gambar teknik jarak jauh
  • uitm dungun ke bukit besi
  • uitm bukit besi siap tak lagi?
  • tarikh siap pembinaan uitm bukit besi

Related posts:

  1. UiTM Bukit Besi
  2. New UiTM Campus in Bukit Besi
  3. Reopen Bukit Besi Iron Mine
  4. Banjir di Bukit Besi
  5. Where is Bukit Besi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads