Rabu, 30 Mei 2012

13 di kijal - Google Blog Search

13 di kijal - Google Blog Search


UzairOthman.com » Berhujung Minggu <b>Di</b> Awana <b>Kijal</b>, Terengganu

Posted: 18 Apr 2012 02:46 AM PDT

Hujung minggu ini uzair akan bersama beberapa orang blogger lagi akan bercuti di Awana Kijal,Terengganu. Percutian yang ditaja oleh Awana dan diiklankan oleh Nuffnang Malaysia ini telah menarik minat uzair untuk menyertai pertandingan percutian ini. Bersyukur kerana Uzair dapat turut serta bercuti dengan blogger-blogger yang lain.

Memang sudah lama tidak bercuti dan merehatkan diri dan inilah masa yang sesuai untuk saya merehatkan diri dan persiapan sebelum Final exam pada bulan depan. Memang tidak dinafikan kelapa saya sudah banyak memikirkan soal pelajaran dan kerja. Oleh itu, saya akan hargai peluang ini untuk berehat seketika dan lari dari kesibukan jadual harian saya.

Diharap semua percutian saya berjalan lancar dan selamat pergi dan balik. Kepada blogger-blogger yang pergi nanti diharap bertegur-tegur dan berkawan bersama saya. Inilah diantara hadiah menarik yang saya dapat bersempena Ulang tahun blog UzairOthman.com yang ke-3 pada 21 Mei ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads