ads

Isnin, 21 Mei 2012

13 di jerteh - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di jerteh - Google Blog Search


Kerja2 Jalan2: Hotel <b>Di Jerteh</b>: Hotel One Utama

Posted: 19 May 2012 03:26 AM PDT

Masa mula2 kena gi outsation kat Jerteh ni memang saya tak ada idea ade ke tak hotel kat sana. Ye lah festaim nak ke sana. Huhu =p. Masa mula2 sampai ada lah nampak beberapa hotel bajet tapi Hotel One Utama ni yang lebih menarik perhatian sebab dari luar dah nampak terpampang signboard berwarna merah dia. Huhu =p.
Hotel ni kira hotel bajet juga lah. Bilik satu katil single dalam harga RM60-70. Bilik satu katil queen dalam harga RM100-120. Bilik yang lain saya tak pasti lah pulak sebab tak pernah duduk pon. Hee =p. Harga nampak mcm tak tetap sebab biasanya kalau cuti sekolah diorg naikkan harga. Standard la tu semua hotel mcm tu. Kalau nak menginap kat sini baik booking lah awal2 (09-6973188) sebab hotel ni pon selalu penuh. 
Jom layan gambar (1 queen bed):


Jug masak air pon ade + 3 in 1 kopi & teh

Sangkot le baju kat sini =p

Takdok almari hotel ni. Gini je.



0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved