ads

Rabu, 14 September 2011

13 di marang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di marang - Google Blog Search


~~Blog Surirumah~~: Beraya <b>di Marang</b> Trengganu

Posted: 09 Sep 2011 03:50 PM PDT

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Ok, sambung balik cerita raya yang belum habis. Sempat ke Trengganu hari tu, lawat mak sedara pb yang anaknya accident sebelum puasa kalau tak silap. Dalam perjalanan kami singgah di Pantai Rhu Sepuloh area Penarek atau Permaisuri. Cantiknya pantai dia, rasa macam nak terjun selam terus kedalam airnya yang biru kehijauan.

Hubby cuma berhenti sekejap je, itu pun anak pb dah bukak kasut turun ke gigi air. Ayah dia punyalah marah sebab kawasan situ agak bahaya untuk mandi manda. Budak ni memang tak boleh tengok pantai la......


kalau posing bagi kat dia....

pantainya bersih (setakat yg pb nampak ni)
Perjalanan dari KB ke Trengganu makan masa hampir 3 jam lebih. Dengan tak ingat rumah makcik kat mana, terpaksa anak dia datang ambil kami di depan masjid Marang. Makcik pb ni asalnya orang Johor, kahwin dengan orang Trengganu, jadi pekat loghat dia.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved