ads

Ahad, 24 Julai 2011

13 di marang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di marang - Google Blog Search


~iqah blog&#39;s~: kem <b>di marang</b> :)

Posted: 30 Jun 2011 11:36 PM PDT

Assalamualaikum . jawab jawab , dapat pahala tuu , kalau jawab la , hehe  . 0k , sekarang saya nak cerita pasal kem kat marang . sebenar nyer dah lame pergi . cuma tidak berpeluang untuk updte pasal ni . saya pergi kem ni masa bulan due taw tige . hee , saya sudah lupe . semua kawan kawan aku dapat pergi . 80 orang yang terpilih . kiteorang pergi mase hari selase , balik hari khamis . tige hari , due malam . kiteorang pergi kat marang village resort and spa . kalau tidak silap saya lha ,saya dah lupe .huhu .  mase ni , kiteorang kat dalam dwan . mangat nabila nak belaja(bju ungu) . wuwuwuu . yang kat sebelah tu , masturah .  ini shazana , budak paling cantikkkkk . ni pum kat dalam dewan. pedulikan bilik kiteorang . bersepah - sepah . ni aku dan masturah . cantik beben0r  masturah ni .                                                    
 ni aku ngan budak comey , nabila .sumue gambar gambar ni,kiteorang ambik kat bilik .
                                          ~CEMPAKE , 204 , hee ~ w0o , cantik kang diaorang ? :) memang cantik sekali .aku ngan alia . rotte kan kepale anda :D sayang diaorang sumue . muaachh :*niy pulak gambar diambik kat bilik alia .

~KENANGAN TERINDAH ~ rindu sangat saat saat ini .

       
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

MOBRAM FAMILYS COMMUNITY (MOBRAMfc): KAPAL ANGKASA TERBABAS <b>DI MARANG</b>

Posted: 02 Jul 2011 11:00 AM PDT

3 Julai 2011 - Kemalangan ini berlaku pada pukul 12.50malam di satu selekoh tajam sebelum tiba ke Hentian Rehat & Rawat (R&R) Marang. 2 orang (pemandu & 1 penumpang) mangsa kemalangan ini yang hendak ke Johor hanya cedera ringan. Mangsa memberitahu keretanya hilang kawalan dan terus terbabas sehingga terbalik dan keempat-empat tayar berada di atas.

Moral: Berhati-hati di kawasan selekoh yang tidak biasa di lalui. Kalau biasa lalu sekalipun, gunakan kelajuan yang sesuai dan teknik mengambil selekoh dengan betul bagi mengelak semua ini berlaku. InsyaALLAH..

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved