ads

Isnin, 11 Julai 2011

13 di kemaman - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di kemaman - Google Blog Search


Jalan-jalan <b>di Kemaman</b>,Terngganu | mamashikindotcom

Posted: 10 Jul 2011 09:15 PM PDT

Weekend lepas kita orang satu family ke kemaman, jalan-jalan sambil ziarah salah sorang geng mesyuarat tingkap..hehhe.Bertolak hari khamis pd kul 11.30, kul 3.30 dah sampai..4 jam aje perjalanan pergi..tp balik..huh lebih kurang 12 jam..sb kami dah menyinggah situ sini. berenti beli keropok lekor la..berenti beli itu..beli ini..mkn smbyg..huh..

ok..layan saja gmbar kami sekeluarga pergi bercuti sambil ziarah menziarahi..hari pertama sampai di kemaman, mmg tak kuar mana-mana..sb masing masing dah letih..so rehat je la..Tapi sebelah mlm, kami keluar tgk anak sedara sy buat persembahan taekwando sambil makan beramai-ramai..heee.ok layan je la gambar..mls nak letak caption....

 asal gmbar haku jer, jd mcm ni..blur ler..muka tak jadi la...adeh...

aktiviti ziarah saudara mara dlm zoo dah bermula..


 saudara yg pertama...hehhee

sama tak kami???budak 2 org ni bkn saja muka lbh kurang tapi perangai pun sama..boboi vs abang long


ops..tertinggal..ini budak nama nazra hana..

Kamin juga ke Mesra Mall dan kolam mandi..tp di sebabkan masing2 dah keletihan. so takde la gambar nya..aktiviti mandi manda juga kanak-kanak ajer yg join..yg dewasa prepare utk BBQ mlm nyer pula..huh best best...ahli mesyuarat tingkap, hujung tahun kita ke Lengkawi pulak yer!!

Full Feed Generated by
Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved