ads

Rabu, 14 Mei 2014

13 di pulau redang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di pulau redang - Google Blog Search


(11 GAMBAR)Hanez Suraya Menyelam <b>Di Pulau Redang</b> Hanez <b>...</b>

Posted: 02 May 2014 02:47 AM PDT

Abang Nara ada trauma dengan Pulau Redang. Abang Nara pernah lemas di situ ketika kecil. Namun agak jeles juga apabila melihat Hanez Suraya menyelam menikmati keindahan pemandangan dasar laut Pulau Redang. Mesti best kan?
hanez suraya redang
Yang menariknya, ada pihak yang mempersoalkan pemakaian Hanez Suraya ketika berada di Pulau Redang. Agak kelakar apabila membaca jawapan Hanez di bawah. Funny jugak rupanya dia ini.
Takkan pegi Pulau nak pakai baju kurung? Peliklah yg banyak sgt nak jd baik ni. Judge org Sesuka hati tu dh baik sgt lah tu. Sedihlah #typical. Tak kuasa nk layan nyahhh.. Layan nanti xpasal2 sabotaj hahahhaha
hanez suraya redang
Abang Nara tengok pemakaian Hanez Suraya kira oklah lagi berbanding dengan seorang pelakon wanita tue. Tak adalah seksi sangat. Biasa-biasa je. Yang penting, Hanez enjoy dan dapat habiskan masa berkualiti di sana. Tak gitu? Lagi 9 keping gambar Hanez Suraya di Pulau Redang dengan membaca entri ini sepenuhnya.

hanez suraya redang
hanez suraya redang
hanez suraya redang
hanez suraya redang
hanez suraya redang
hanez suraya redang
hanez suraya redang
hanez suraya redang
hanez suraya redang

Di sebalik kontroversi kisah cintanya dengan suami orang, pelakon jelita Hanez Suraya berasa lega kerana masih ramai lagi peminatnya yang setia menyokong karier seninya.
Malah, dia kini lebih senang berdiam diri daripada memberikan sebarang kenyataan yang boleh merosakkan kariernya sendiri.
Memetik kenyataannya dalam Sinar Harian, Hanez berkata, "Alhamdulillah, saya memang tak menyangka orang masih lagi menghargai lakonan saya. Saya ingin berterima kasih kepada orang ramai dan peminat yang masih lagi memberikan sokongan berterusan dan ramai yang datang pada saya minta saya bersabar dalam mengharungi cabaran menjadi anak seni".
Hanez juga menyatakan dia kini semakin bersemangat untuk bangkit semula selepas episod 'gelap' dalam hidupnya semakin tidak diperkatakan oleh peminatnya.
Sementara itu, pelakon berusia 29 tahun ini akan muncul dengan teater Projek Kahwin bergandingan dengan Izzue Islam dan Kaka Azraff pada awal Jun ini.
Baguslah begitu, lebih baik fokuskan pada karier daripada sibuk bercerita mengenai hal peribadi, sekurang-kurangnya peminat akan lebih menghargai bakat dalam diri seseorang artis itu. Ye dok? - SiakapKeli.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved