Rabu, 21 Mei 2014

13 di pulau bidong - Google Blog Search

13 di pulau bidong - Google Blog Search


2 HARI 1 MALAM <b>DI PULAU BIDONG</b> – PELANCONGAN <b>...</b>

Posted: 18 May 2014 04:53 AM PDT

image

Duduk je Malaysia, tapi tak pernah jejak pun ke mana-mana pulau (selain daripada Pulau Langkawi). Kalau tidak kerana urusan kerja, sampai bila-bila pun aku tidak akan pergi.

Bulan lepas aku disuruh pergi mengiringi bos untuk program di Pulau Bidong. Berbelah bahagi sebenarnya nak pergi. Tapi redha je lah kannn. But then, aku suka pulak cz new experience.  Cuma spoil bab air kene catu je lah. Kalau tak, memang syok habis lerrrr.

image

Aku rasa, next time kalau ada masa nak pergi Pulau Perhentian je lah. Syok juga. Tapi time tu aku nak naik flight je hahaha. Best juga kalau dapat bawa family ke sana. Bawa jalan jalan ke pulau. Matilah diorang bising cz tak boleh nak pergi mana mana sangat hahaha. Ohhh, Langkawi is better.

image

image

image

image

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads