ads

Rabu, 30 April 2014

13 di kerteh - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di kerteh - Google Blog Search


Pengedar Shaklee <b>di Kerteh</b>..Bantu anda untuk menjadi luar biasa

Posted: 07 Apr 2014 03:33 AM PDT

Assalamualaikum...Apakaba semua hari ini? Saya doakan semuanya sihat dan bahagia serta membahagiakan. Hari ni saya nak mengimbau kisah dulu2...kenapa saya join Shaklee..hehe..

Isu utama kenapa saya join Shaklee adalah disebabkan oleh saya mahu mendapatkan side income. Saya kerja di Miri..rasa macam income saya tu cukup2 makan ajer. hehe. sebab saya merupakan supporter yang kuat buat famili dari segi kewangan. Mak ayah dan adik2 perlu bantuan saya. Yelah, masa tu adik2 saya semua pon belum keje lagi. Saya tempat mereka minta bantuan apa2.

Bila dikenang2...kalau saya terus berada dalam zon selesa saya..selamanya saya takkan miliki hidup yang lebih baik. Mungkin saya masih lagi berhutang keliling pinggang, mungkin juga saya masih guna kereta lama saya, mungkin juga saya masih bekerja dan tinggalkan anak2 kepada orang lain untuk orang lain jaga. Kemungkinan2 ni yang membuatkan saya tak selesa dulu. Disebabkan semua yang saya tak selesa ni lah, saya menapak ke dunia Shaklee

Kenapa saya memilih Shaklee? Kerana satu2 suplimen saya kenal adalah Shaklee. Tiada brand lain..sejak saya lahirkan aiman sehingga lah 2tahun penggunaan..memang saya hanya guna Shaklee..dan memang saya hanya kenal Shaklee. Dan bila saya buat Shaklee..saya buat sungguh2. Sebab saya tahu, bila buat sesuatu dengan sungguh2..hasilnya cukup hebat. Dan ia sudah terbukti kini..

Seperti di entry saya sebelum ni di sini memang sesuatu yang saya tak pernah sangka dulu. tapi kini saya dah merasainya. Dan tak mustahil anda semua pon boleh dapatkannya juga. Mungkin lebih baik dari saya. Jika anda usaha double triple lebih hebat dari saya. Mesti boleh:)

Kini saya di kerteh, terengganu..ingin membantu mengubah hidup semua insan di luar sana. Ubah apa? Ubah dari segi kesihatan yang lebih baik, kehidupan yang lebih baik, kewangan yag lebih baik..serta jati diri yang lebih baik!
Mahu menjadi sihat dan bahagia dengan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?

Mahukan pendapatan 4,5,6 angka sebulan dengan hanya dari rumah?


 PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!!!


Salam sayang
Master Ira
0139422527

 

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved