Jumaat, 18 April 2014

13 di kerteh - Google Blog Search

13 di kerteh - Google Blog Search


Pengedar Shaklee COD <b>Kerteh</b>-Kemasik-Kijal Dengan Ready Stock

Posted: 08 Apr 2014 08:19 AM PDT

Kongsikan

Kalau anda menetap di Kerteh, dan tercari-cari pengedar Shaklee untuk COD di Kerteh, jemput contact saya :D

Konsultasi eksklusif adalah dijamin dengan setiap belian dengan saya. Nak daftar jadi ahli pun boleh :D

Ooops, mohon sebelum terjah nak COD, SMS/WhatsApp saya terlebih dahulu di 019 – 409 3457 (Khadeejah Hasmad)

Kadang saya outstation, tapi most of weekdays insya-Allah saya sentiasa ada.

pengedar shaklee COD Kerteh

Pengedar Shaklee Kerteh-Kemasik-Kijal,

Khadeejah Hasmad
SMS/WhatsApp : 019 409 3457

Nota: Untuk yang di luar Kerteh, anda boleh hubungi wakil Shaklee di kawasan berhampiran, boleh rujuk entry saya Senarai Pengedar Shaklee yang best! :D

Kongsikan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads