ads

Isnin, 27 Januari 2014

13 di bukit besi - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di bukit besi - Google Blog Search


Umno <b>Bukit Besi</b> / Dungun Tak Malu Ke Pemandangan Begini <b>...</b>

Posted: 07 Oct 2013 03:02 AM PDT

Gambar dibawah saya ambil bulan Januari lalu dan ada saya postkan di SINI. Cantik kan.... tenang jer suasana tasik tu dan bila dibayangi ratusan bendera2 Umno, jadi macam pesta pula.
TAPI itu duluuuuuuu ........ Ni ha gambar yang saya ambil tengahari tadi. Tasik masih tenang cuma ketenangan itu telah dicemari bendera2 Umno yang telah reput lusuh dan carik.

Takkan takde siapapun orang Umno ( Bukit besi / Dungun ? ) yang lalu kawasan itu setiap hari ?

Pasang pandai tapi tak reti nak jaga ......Kalau tak mahu ganti pun, cabutlah ... MEMALUKAN !

PS - Maaf kalau tersalah sebut nama kawasan tapi rasanya betul dah...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved