Sabtu, 28 Disember 2013

13 di paka - Google Blog Search

13 di paka - Google Blog Search


Bedah Siasat Sahkan Pemilik Restoran <b>Di Paka</b> Mati Ditembak <b>...</b>

Posted: 14 Aug 2013 01:09 AM PDT

Kes pembunuhan Pengusaha Restoran Nasi Kukus Paka semalam menjadi buah mulut penduduk tempatan apabila ada pihak yang mengatakan mangsa mati ditikam.

Persoalan tersebut timbul apabila isteri mangsa, Nor Zuedawati Umar, 25, tidak mendengar sebarang bunyi tembakan.

Namun, persoalan tersebut terjawab apabila hasil bedah siasat oleh Hospital Sultanah Nurzahirah mendapati dua butir peluru ditemui di dada dan bahu kiri mangsa.

Mayat Mohamad Lutpi Mansor, 50, ditemui dalam keadaan tertiarap dan berlumuran darah dihadapan restorannya lebih kurang jam 7.30 pagi.

Gara-gara mahu menyelamatkan wang hasil jualan perniagaannya, seorang pengusaha restoran maut ditembak dalam satu kejadian samun di Dungun, Terengganu.

Menurut Ketua Jabatan Siasatan Jenayah IPK Terengganu, ACP K. Manoharan pihaknya tidak menolak kemungkinan kejadian itu bermotifkan samun.

Ini kerana kenderaan mangsa model Toyota Hilux dan beg duitnya dilaporkan hilang.

"Memang motif serangan ini adalah untuk samun kereta dan duit yang hasil jualan mangsa.

"Namun ini masih lagi siasatan awal dan pihak polis akan menjalankan siasatan dengan lebih terperinci dengan melihat sudut-sudut motif lain juga," jelas Manoharan dalam satu sidang media di IPK Terengganu semalam.

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Incoming search terms:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads