Khamis, 19 September 2013

13 di kerteh - Google Blog Search

13 di kerteh - Google Blog Search


Rawatan Khas <b>Di</b> Kemaman, dan <b>Kerteh</b> Jaya, Terengganu

Posted: 26 Aug 2013 06:58 AM PDT

Bismillahi Rahmani Rahim.\
بسم الله الرحمن الرحيم 

Assalamualaikum wbt./ 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Alhamdulillah, setinggi-tinggi kesyukuran kehadrat Allah swt, Selawat dan salam buat junjungan besar Nabi Muhammad saw, ahli keluarga baginda, para sahabat, ikutan. Tidak lupa juga buat imam mazhab kami, As-Syafie, guru-guru kami, terutama Syeikh Wahid bin Abdussalam Bali, dan kepada kedua ibu bapa kami serta serta seluruh ummat Islam.

Atas permintaan rakyat di negeri Terengganu, khususnya mereka yang tinggal di Kemaman dan di Felda Kerteh Jaya, InsyaAllah, pihak pusat Rawatan Islam At-Tobibi akan mengadakan sesi rawatan seperti mana berikut:
Tarikh : 06 September 2013 (Jumaat)
Tempat : Surau As-Soliheen, Taman Desa Solehah, Kg. Mak Chili Paya, 24000 Kemaman, Terengganu.
Tarikh : 07 September 2013 (Sabtu)
Masa :  9.30 am - 6.00pm
Tempat : Sekolah Rendah Agama Kerteh Jaya, Felda Kerteh Jaya, Kerteh, Terengganu.
Insya Allah, bagi mereka yang mengalami masalah kesihatan yang berkaitan dengan penyekit misteri, gangguan makhluk halus, saka, santau dan sebagainya, serta penyakit hospital seperti kanser, darah tinggi, kencing manis, dan sebagainya lagi. Bagi mereka yang belum mendapat zuriat setelah berkahwin beberapa tahun juga diminta datang pada hari tersebut untuk mendapatkan rawatan.
Bagi sesiapa yang berminat untuk hadir pada hari dan tarikh tersebut diminta untuk membuat tempahan awal iaitu dengan sms nama dan alamat kepada 013-9609268 / 013-2898296 (Ust Shamsuri Safie) 019-4601205 (Ust Rozlan Daud). Sebarang pertanyaan lanjut berkenaan dengan rawatan perdana, boleh hubungi nombor di atas.
"Berbakti Untuk Keharmonian Ummah"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads