Isnin, 1 April 2013

13 di pulau perhentian - Google Blog Search

13 di pulau perhentian - Google Blog Search


cico harahap bertatu? berparti liar <b>di pulau</b> <b>...</b> - ammboi dot com

Posted: 05 Feb 2013 06:00 PM PST

Cico Harahap Bertatu? Berparti Liar di Pulau Perhentian? | Lama sudah tak dengar berita mengenai Cico Harahap. Cico merupakan anak kepada kepada penyanyi legenda tanahair kita, Uji Rashid dan pernah tampil dalam filem Puteri Impian bersama Amy Mastura suatu ketika dahulu.

Menurut sumber Malaysia Digest, Cico Harahap sudah lama menyepi dari industri seni dan khabarnya sejak dia mendekatkan diri dengan kelas-kelas agama, kini beliau sudah mempunyai kehidupan bahagia bersama anak-anak dan isterinya.

 Cico-Harahap-Berparti-Liar-Ada-Tattoo

Bagaimanapun pendedahan beberapa keping gambar ini mungkin suatu yang mengejutkan. Tidak sangka pula Cico boleh berubah sejauh itu. Namun ianya tidak dapat disahkan samada lelaki dalam gambar tersebut adalah benar-benar Cico atau orang lain yang mirip dengannya. Gambar berkenaan menunjukkan seorang lelaki mirip wajah Cico, sedang bersuka ria bersama teman-teman di pulau perhentian baru-baru ini. Tambah mengejutkan Cico dilihat tanpa segan silu memperlihatkan tatu yang ada di sebelah kanan bahunya sambil memegang tin minuman keras.

Cico-Harahap-Berparti-Liar-Ada-Tattoo-Pulau-Perhentian

Susah nak kata, sama-sama kita nantikan penjelasan dari Cico sendiri. Mungkin beliau ada jawapannya.

(Sumber info : malaysia digest | gambar : rotikaya.com)

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

CARIAN BERKAITAN

  • cico harahap (94)
  • cico harahap tattoo (58)
  • cico tatu (20)
  • cico harahap terkini (15)
  • cico harahap bertatu (13)

Tags: , , , , , , ,

Category: HIBURAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads