Selasa, 23 April 2013

13 di kemaman - Google Blog Search

13 di kemaman - Google Blog Search


PAPA GOMO: P040 <b>Kemaman</b> - Shabery Cheek Kecewa Rafizi <b>...</b>

Posted: 20 Apr 2013 02:30 AM PDT

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) telah mengumumkan Parlimen Kemaman menyaksikan pertandingan dua penjuru antara calon Barisan Nasional (BN) dan Parti Keadilan Rakyat (PKR). BN yang diwakili bekas Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek yang akan menentang oleh calon PKR Kamaruddin Chik. Read More..

GOMO memang kecewa sangat, bukan kecewa pasal apa tapi kecewa sebab calon PKR yang sepatutnya bertanding di Kemaman adalah Rafizi Ramli Ketua Pengarah Strategik Anak Ikan PKR. Berbulan bulan dan bertahun tahun Rafizi Ramli mencanang sana dan sini bahawa beliau mahu bertanding dan menewaskan calon BN Kemaman. Kata Rafizi Ramli beliau anak kelahiran Kemaman dan beliau tidak susah untuk menewaskan Shabery Cheek.

Tapi realitinya hari ini apabila sah pencalonnan yang masuk bertanding di Parlimen Kemaman bukanlah Rafizi Ramli wakil PKR sebaliknya Kamaruddin Chik yang menggantikannya. Apa sudah jadi dengan Rafizi Ramli? Kalau dulu kata nak gegar Kemaman sekarang ni apa cerita?

Apa pun Gomo mendoakan agar Shabery Cheek menang pada PRU 13 ini. Kerjasama Shabery Cheek Parlimen Kemaman dan Ahmad Said Dun Kijal sememangnya telah membawa seluruh negeri Terengganu ke satu tahap yang terbaik. Gomo yakin Terengganu kekal dibawah pentadbiran Barisan Nasional.

Psssttt... Rafizi Ramli Ketua Pengarah Strategik Anak Ikan PKR

Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads