Rabu, 6 Mac 2013

13 di batu rakit - Google Blog Search

13 di batu rakit - Google Blog Search


saya pengedar shaklee anda <b>di Batu Rakit</b>, Kuala Terengganu <b>...</b>

Posted: 29 May 2012 07:02 AM PDT

Saya adalah Siti Rashidah, adalah pengedar sah Shaklee di Malaysia. ID: 867851. 
Kepakaran saya adalah membantu anda mencari makanan tambahan yang sesuai utk masalah kesihatan anda dengan harga yang berpatutan
Saya menyediakan khidmat Cash on Delivery untuk customer sekitar Kuala Terengganu (Batu Rakit - Bandar Kuala Terengganu). Selain dari Kuala Terengganu, penghantaran adalah melalui PosLaju/Gdex.

Jika anda perlukan supplement semulajadi bagi SKINCARE,PENYUSUAN BAYI, IBU MENGANDUNG, BERPANTANG, MASALAH BERAT BADAN,KESUBURAN, ANAK KURANG SELERA MAKAN, UNTUK IBU BAPA, dan banyak lagi, anda bolehlah hubungi saya melalui:


SHAKLEE, terbukti Selamat, berkesan dan mesra alam. Ianya telah dipercayai sejak 50 tahun yang lalu!
SHAKLEE, CREATING HEALTHIER LIVES~~

Rashidah (013-4404869)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads