Isnin, 4 Februari 2013

13 di jerteh - Google Blog Search

13 di jerteh - Google Blog Search


teganuku: Konvesyen Pembangunan Besut <b>di Jerteh</b> Hari Ini

Posted: 16 Nov 2012 03:51 PM PST

Pembangunan di daerah Besut yang dikatakan masih ketinggalan berbanding daerah-daerah lain di Terengganu akan dibincangkan secara terperinci hari ini pada Konvesyen Pembangunan Daerah Besut di Dewan Gong Kemuntong di Jerteh.

Pegawai Daerah Besut A Rahim Jusoh berkata, enam tokoh pembangunan yang juga merupakan anak jati Besut akan membentangkan kertas kerja pada konvensyen sehari itu.

Antara tokoh berkenaan ialah bekas Menteri Pembangunan Usahawan dan Pengerusi Felda Tan Sri Mohd Yusof Nor (kiri) , Naib Canselor Universiti Sultan Zainal Abidin (Usniza) Datuk Dr Alias Daud (kanan) dan Timbalan Pengarah Urusan Kumpulan Media Karangkraf Sdn Bhd Mohd Nasir Hamzah.

Katanya konvensyen anjuran Pejabat Daerah Besut dan Umno Bahagian Besut itu akan memfokuskan perbincangan kepada persoalan tentang tanggapan benarkah daerah Besut ketinggalan daripada segi pembangunan berbanding daerah lain di negeri ini.

Beliau berkata konvensyen itu dijangka dihadiri 1,000 jemputan dan Pengerusi Majlis Amanah Rakyat (Mara) yang juga Ketua Umno Bahagian Besut Datuk Seri Idris Jusoh akan menyampaikan ucaptama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads