Isnin, 17 Disember 2012

13 di kuala berang - Google Blog Search

13 di kuala berang - Google Blog Search


Fanomena Menarik <b>Di</b> Hotel Citra | hotel citra <b>kuala berang</b>

Posted: 28 Nov 2012 06:03 AM PST

Hari ni hari paling sibuk dalam minggu ni. Ramai pelanggan-pelanggan datang untuk menginap di hotel. Ada yang datang secara berkumpulan, keluarga dan juga bersendirian. Mereka datang untuk merehatkan fikiran di tempat-tempat menarik sekitar Kuala Berang seperti Air Terjun Sekayu ataupun Tasik kenyir. Malah ada juga yang datang untuk melawat sanak-saudara. Terdapat satu kumpulan pekerja tapak projek di Tasik Kenyir yang tinggal jauh menginap di Hotel Citra. Hari ini pula Pengarah Pendidikan Terengganu telah menempah bilik untuk menginap. Kami ucapkan selamat datang kepada tuan pengarah. :D

Alhamdullillah, sambutan amat menggalakkan setakat ini. Insya Allah Hotel Citra akan menjalankan promosi secara berperingkat-peringkat di masa akan datang. InsyaAllah.

Kepada sesiapa yang berhajat untuk datang ke Kuala Berang atau Kuala Terengganu sudi-sudikan lah singgah ke Hotel Citra yang terletak betul-betul di tengah-tengah bandar Kuala Berang. Kedatangan anda amatlah dialu-alukan.

Alhamdulillah, sepanjang hotel ini beroperasi, para pelanggan yang telah menerima service dari pihak kami menyatakan bahawa mereka amat berpuas hati. Malahan ada yang menyatakan keinginan untuk bertandang ke hotel kami pada masa akan datang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads