Khamis, 18 Oktober 2012

13 di kerteh - Google Blog Search

13 di kerteh - Google Blog Search


Dari Miri ke <b>Kerteh</b>, siapa COD <b>di</b> Miri?Health~Key of happiness

Posted: 12 Oct 2012 05:23 AM PDT

Salam sejahtera buat semua...Bagi yang mencari Shaklee secara COD di Kerteh dan Paka, anda boleh la menghubungi saya. Nak datang pick up kat umah saya pon boleh..tiada masalah...Saya baru berpindah ke sini dari Miri...Berhijrah ke tempat baru...setelah 4 tahun saya berada di Miri..

Tapi, bagi semua customer2 saya yang loyal..jangan risau..anda tetap boleh dapatkan Shaklee dari downline2 saya yang berada di Miri iaitu:

1) Bazilah Basar, handphone no: 0138399505, FB: Bazilah Basar
2) Aziemah Azahari, handphone: 0146882454, FB: Aziemah Azahari

Jadi, sesiapa yang mahukan stok Shaklee dengan harga istimewa..boleh hubungi mereka ye untuk sesiapa yang berada di Miri...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads