Ahad, 3 Jun 2012

13 di pulau wan man - Google Blog Search

13 di pulau wan man - Google Blog Search


Gambar Kristal 2012 | Eyulily.com

Posted: 30 May 2012 01:26 PM PDT

Photo dari Kristal

Masjid Kristal

Kristal
Imej oleh irwandy Masjid Kristal waktu Maghrib …. tidak dapat mendapatkan yang terbaik kerana saya tidak membawa tripod saya … ishkkkkkkkkkkkkkkk

Kristal Kraft Dan Miuna Carpenter di Cafe Berlin di Denver

Kristal
Imej oleh JefferyTurner Saya memberitahu Kristal "sekurang-kurangnya membuat satu usaha untuk memberi saya gambar saya boleh menggunakan talian." Muka 1/2 adalah apa yang saya dapat. :) Todd, was great akhirnya menghabiskan masa yang berkualiti dengan anda. www.cafeberlindenver.com/

Masjid Kristal

Kristal
Imej oleh azmanaziz Masjid Kristal merupakan sebuah masjid yang terletak dalam kawasan pelancongan Taman Tamadun Islam di Pulau Wan Man, Terengganu.Gambar yang diambil dalam RAW kemudian photoshoped penukaran, bagi tanaman n tera air.Shot yang diambil semasa Photoassignment di Terengganu dengan eshazli n SPR

Saya berharap anda suka foto Kristal

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads