Isnin, 4 Jun 2012

13 di jerteh - Google Blog Search

13 di jerteh - Google Blog Search


AKU ANJOI: <b>Jerteh</b> terus <b>di</b> bangunkan

Posted: 03 Jun 2012 07:57 PM PDT

                                    Bonda Ketua Wanita Gong Kenak
                                                 memberikan penerangan
Salam,perjalanan ke negeri terengganu amatlah dinantikan oleh aku anjoi atas alasan nak balik ke kampung no 2,sbb orang rumah aku anjoi orang jerteh,semamangnya pelbagai yang aku anjoi nak tahu tentang pergerakan pembanggunan dan politik negeri terengganu khususnya besut dan jertih,jertih souq yang dulu dikatakan terbengkalai namun kini aku anjoi telah lihat ia telah beroperasi namun masih ramai lagi peniaga-peniaga yang belum memulakan perniagaan mereka,ruang bagi kedai makanan pula di letakkan di bahagian belakang jertih souq,manakala hentian bas ekspress pula diletakkan di bahagian hadapan jertih souq,sekiranya hetian bas ini terus diletakkan di hadapan jertih souq maka ia akan terus menutupi jertih souq itu sendiri dan ini akan menimbulkan masalah pada para peniaga yang merasakan kemungkinan ia akan menjejaskan perniagaan mereka sendiri,harap pihak yag berkenaan akan terus memperlihatkan permasalahan ini,bagi perkembangan politik pula aku anjoi merasakan bahawa persiapan yang rapi khususnya BN/UMNO begitu bersemangat untuk melaksakan tugas-tugas bagi menjelang pilihanraya ini kerana jika kita lalui setiap kampung kita akan dapat melihat bendera-bendera umno dan bilik-bilik gerakan umno begitu meriah sekali,syabas dari aku anjoi agar kali ini umno akan terus menjadi tunjang pada pentadbiran kerajaan negeri terengganu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads