ads

Rabu, 2 Mei 2012

13 di kuala terengganu - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di kuala terengganu - Google Blog Search


love_alvas: TUTTI FRUTTI <b>DI KUALA TERENGGANU</b>

Posted: 13 Apr 2012 09:06 PM PDT

Salam semua.. Hari Rabu 11hb kita kan cuti.. jadi kesempatan itu di ambil untuk pergi ke Tutti Frutti kat Kuala Terengganu yang baru buka.. cawangan terbaru la ni.. hihi.. terpanggil-panggil sebenarnya ke Tutti Frutti ni.. dah semua duk canang "BEST"..."BEST"..."BEST"... jadi Tertanya-tnya la jugak kan.. best sangat ke.. actually saya ni memang la pengemar Aiskrim.. jadi bila dah di buka kat Terengganu ni.. Memang nak rasa sangat-sangat la.. So, Rabu baru ni dapat la merasa... ni pun sebab kawan yang nak belanja.. kih3.. lau tak, memang tak pergi lagi la.. tengah kering ler.. duit habis beli kain je.. almaklumla... lambat-lambat nanti takde yang nak terima tempahan lak..
So, Berbalik pada Tutti Frutti ni, Memang Ramai la orang yang serbu kedai ni.. dahsyat.. setiap masa ada je yang masuk.. hmm.. tak tahu la maybe baru-baru je kot.. sebab mahal kan.. Saya ni pun amik bekas yang kecik je.. hihihi.. tapi isi penuh la.. nak rasa je pun..
Tinggi tu.. kawan punya amik takde la sampai macam ni..
perisa Vanila + Coklat menjadi pilihan.. :)
harga lupa.. orang belanja kan.. lupa la..
makan-makan... gunung tadi dah takde dah.. hihihi..
nampak? ramai kan.. berebut-rebut..
bergambar kenangan dengan rakan sekerja.. Ros..
yang belanja tu tak masuk gambar.. hihihi..

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved