Jumaat, 11 Mei 2012

13 di batu rakit - Google Blog Search

13 di batu rakit - Google Blog Search


theulek: <b>DI</b> Manakah <b>Batu Rakit</b>?

Posted: 09 May 2012 04:30 PM PDT

Selepas membuat penyelidikkan yang sangat saintifik dengan merujuk kedudukan sebenar kuala lipis, aku membuat kesimpulan dan rumusan, Batu Rakit Sebenar pun boleh ditemui dengan cara yang sama!  Setelah bertemu dengan Batu 1 KM, aku pun mengira satu lagi KM dengan speedometer, akhirnya aku temui di mana Batu Rakit Sebenar! Jika aku melalui jalan darat aku akan melalui sebuah rumah cina di depan Masjid Batu Rakit, dan itulah kedudukan 0 KM dari batu 1KM terakhir. Tetapi kalau aku mengambil jalan laut, aku akan bergerak terus sebanyak 1 KM menuju ke Batu Rakit yang berada di dalam laut!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads