Isnin, 16 April 2012

13 di pulau bidong - Google Blog Search

13 di pulau bidong - Google Blog Search


.sizzuka stories.: HINEX XII | day 5

Posted: 13 Apr 2012 07:06 AM PDT

hari terakhir di Pulau Bidong , Terengganu ...
HARI KELIMA : 11 APRIL 2012
part nih dah masuk part sedih sedih dah .. pagi tuh , breakfast , pakai full uniform semua , then , istiadat turun bendera KLKM , lepas tuh , beach clean up . cuci toilet segala bagai , bilik bilas , dan tepi pantai . kumpulan aku dapat beach clean up , haha . tak jumpa tandas , tak jumpa tandas :D
lepas semua selesai , pergi Dewan Terbuka , untuk acara penutup . tak lama pun , plus , mana boleh lama-lama . keadaan cuaca yang tidak menentu , kena habiskan segalan-galanya dalam kadar segera (: after that , sesi tukar cenderamata , bersalam-salaman , ambik gambar . dan menyanyi lagi . ahaha . macam biasa , lagu pengakap . sedih kot time ni . nak berpisah sudahh :( 
kenangan ini paling abadi untuk selamanya .
mana mungkin akan aku lupa korang semua .
sebagaimana kenangan kat PLKN masih segar diingatan ,
seperti itu juga kenangan di camp HINEX ini .
HINEX akan ada setiap tahun ,
tapi , manakan sama peserta semua ...
tahniah untuk UMT sebab anjurkan HINEX yang begitu awesome ini .
bak kata bakal YDP KLKM USM , 
" ini kali pertama aku ke sini , dan ini juga mungkin kali terakhir aku datang .
bukan senang dapat ke Pulau Bidong UMT , Malaysia " .
pulang dengan sejuta senyuman di hati dan dibintang-bintang .
semoga dipertemukan lagi , suatu hari nanti .
*rindu untuk berada di Pulau Bidong*
itulah sahaja storie aku .

❤ Thanks For Reading Mine ❤

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads