Selasa, 6 Mac 2012

13 di pulau kapas - Google Blog Search

13 di pulau kapas - Google Blog Search


Memori sekuntum rindu...: <b>Pulau Kapas</b> BEST !!

Posted: 11 Feb 2012 08:10 AM PST

Kali ni nak cerita pasal Pulau Kapas..
Terengganu ni kan mmg bersebelahan dengan laut..
kalau x ade laut,x ade la pulau kan..
baru je lg tuan puteri Nusy pergi picnic dgn family..
dlm bulan 6 thn lepas..hehe..(dah lame ek?)
mmg cantik sgt pemandangan kat Pulau Kapas.. =)
kat Pulau Kapas ni ade jumpa tapak kaki penyu tau..hehe..
xtipu pun..cume xtaula ade telur penyu ke tak..
kalu ada pun dah xleh mkn telur penyu ni..
sbb penyu kan dah hampir pupus..
masa kecik2 dulu suke sgtla mkn telur penyu ni...sedappp...
saje je nk bagi terliur kan..hehe..jgn mkn tau..peace! (^_^)v
ni Pulau Gemia..just sebelah Pulau Kapas tu jer..
cantik kan?dalam air tu bleh nampak 
hidupan bawah air..batu karang pun cantik2..
ada jumpa anak ikan yu kat situ jgk..naseb baik anak..kalu bapak
ngeriii jugak..mau hilang kaki nnti..hehe..
ps: jom bercuti di pulau2 kat Ganu ni..senyum sokmo! =)

dah jadi mommy punn....: kenangan honeymoon <b>di pulau kapas</b>..

Posted: 02 Mar 2012 10:43 PM PST

 hari pertama sampai.... terpegun siot....apalagi terus snorkling la... beli roti banyak2... bg ikan makan... bukan tu jer... habislah jajan2 bagi ikan makan... ikutkan hati plastik jajan pun nak bagi ikan makan.  en.suami tangkap gambar dengan penyu... hehe... bukan dengan aku...aku seksi masa ni...so xde la gambar aku... lgpun aku serius takut dgn penyu, geli nak pegang... kat belakang tu aku panggil pakcik pendekar penyu... hehe.... dia la yg bawak kami jalan2 dgn bot dia... berenti lak tengah pulau bagi ikan makan,, asyik ikan jer makan... aku pun lapar masa ni.... so bg ikan sekerat jer roti, sekerat lg aku okeh...
 naik bot sambil bermanje-manjer gitew...rindu suasana ni maklumlah mood bulan madu... masa ni duk lepak tepi pantai di malam hari.. so gambar pun tangkap sendiri la... muka aku lak macam udang kena bakar ngan api slow... owh harap2 boleh pegi pulau jeju pulak tp tunggu adik alisha boley berlari la.... boley kan sayang??? walau dalam mimpi. pon jadilah...  bencilah tgk tudung aku masa ni... ni kes x sempat tgk cermin la ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads