ads

Sabtu, 11 Februari 2012

13 di pulau kapas - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di pulau kapas - Google Blog Search


Memori sekuntum rindu...: <b>Pulau Kapas</b> BEST !!

Posted: 11 Feb 2012 08:10 AM PST

Kali ni nak cerita pasal Pulau Kapas..
Terengganu ni kan mmg bersebelahan dengan laut..
kalau x ade laut,x ade la pulau kan..
baru je lg tuan puteri Nusy pergi picnic dgn family..
dlm bulan 6 thn lepas..hehe..(dah lame ek?)
mmg cantik sgt pemandangan kat Pulau Kapas.. =)
kat Pulau Kapas ni ade jumpa tapak kaki penyu tau..hehe..
xtipu pun..cume xtaula ade telur penyu ke tak..
kalu ada pun dah xleh mkn telur penyu ni..
sbb penyu kan dah hampir pupus..
masa kecik2 dulu suke sgtla mkn telur penyu ni...sedappp...
saje je nk bagi terliur kan..hehe..jgn mkn tau..peace! (^_^)v
ni Pulau Gemia..just sebelah Pulau Kapas tu jer..
cantik kan?dalam air tu bleh nampak 
hidupan bawah air..batu karang pun cantik2..
ada jumpa anak ikan yu kat situ jgk..naseb baik anak..kalu bapak
ngeriii jugak..mau hilang kaki nnti..hehe..
ps: jom bercuti di pulau2 kat Ganu ni..senyum sokmo! =)

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved