Ahad, 4 September 2011

13 di pulau redang - Google Blog Search

13 di pulau redang - Google Blog Search


Cikyuyu : Kamera . Vespa . Novel : KAPAT---------------> <b>Pulau Redang</b>

Posted: 17 Aug 2011 11:54 PM PDT



Selamat Petang wahai blogger , cerita lapuk banyak aku simpan . Kalau peram jadi masam , abes ? aku tak kesah masam manis gula sendawa jiwa . Aku nak taruk cerita di Pulau Redang last week . Haa? seminggu aku cerita dan seminggu aku simpan . Biaselah tuh , kalau laju aku cerita maknanya aku tak busy sangatlah kan. See? macam aku updated entry nie, kejadian minggu lepas. HAHA






Saat ketibaan aku di Taman Laut , Pulau Redang 





Apa lagi , pergi pulau redang time pose , haha
kejadahanya , semua wak muka seposen sebab tak leh nak mandi bagai ,
juz mengintai dari jauh mat salleh dan minah salleh bercampur dengan mate sepet di sana .
plusssss , aku tidur tak sedar di buaian yang nyaman dan teruja nak mandi 
sambil merangkak dalam laut dalam 




bersama AJK Kelab Angakatan Pertahanan Awam Terengganu 
anggota JPAM Pulau Redang
* berbuka puasa bersama mereka , awwww ;)
Itulah aktiviti aku ke sana , untuk menggeratkan anggota dan kelab 










* dah malas nak upload , banyak sangat pic yang dah terabur di mata aku . *
Alhamdulillah , 1st time dalam hidup baru leh g Pulau Redang , tuh nasib pergi free dengan ajk-ajk Kelab Angkatan Pertahanan Awam Terengganu . Bertuah punya badan walaupun di bulan puasa yang mulia ini .
Terima kasih kepada mereka yang terlibat 
aku dah penat dah penat ! Seminggu direct berusaha ulang balik ke Terengganu .
 kehilangan kad mybank dan segala bagai . TAPI ? 
Semalam aku dapat berita baru dari abang kepulauan gedang yang jauh nung , wallet aku jumpa balik kat kedai aku pergi beli tuh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads