ads

Isnin, 12 September 2011

13 di jabor - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

13 di jabor - Google Blog Search


Duniaku <b>Di</b> Sini: LPT Fasa 2 | Kami Dah Guna

Posted: 06 Sep 2011 09:00 PM PDT

Sebelum balik raya hari tu, Mama kan ada buat n3 pasal Lebuhraya Pantai Timur Fasa 2. Makanya waktu balik Terengganu Ahad 2 minggu lepas, kami memang dengan konfidennya lalu heiwei baru ni. Tapi jangan salah faham, belum siap 100% yer..yg dibuka hanyalah Dari Bukit Besi- Ajil. So, lepas keluar tol Jabor (LPT Fasa 1), sila ambik kiri kat roundabout tu. Korang akan lalu ikut Jabor & segala macam Felda la juga. Then dah nak smp Bukit Besi korang akan jumpa banyak signboard ni...
So, jangan ragu-ragu..teruskan ajer perjalanan sampai la jumpa signboard ni..
Untuk pengetahuan, buat masa ni memang takde satu pun lagi RnR yang dah siap...kalo takat nak berenti tepi jalan boleh der.. :p
Lepas keluar tol Ajil, kat persimpangan nak ke Kuala Terengganu barulah Mama nampak banner ni..haiiih....dah terlambat dah...kekeeee
Apa pun, Alhamdulillah...walaupun hanya sebahagian kecil highway yg dibuka tapi perjalanan balik kg kami dah jadi pendek sket. Macam tak percaya jer kami smp kg jam 2.15 ptg walhal kami gerak pun dah 7.30 pg. Maknanya perjalanan kami cuma 7 jam!!! Alhamdulillah....!! Kepada En.Suamiku, macam ni boleh la selalu balik Terengganu kan :x :x :x...ahakss!!
Terima kasih sudi baca entry ini!!
  Klik Sini Utk Daftar Churp-Churp

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG TERENGGANU

Copyright 2010 All Rights Reserved