Sabtu, 25 Jun 2011

13 di paka - Google Blog Search

13 di paka - Google Blog Search


MAKAN MALAM BERSAMA PENGUNDI MUDA <b>DI</b> KG SURA - Pemuda <b>Paka</b>

Posted: 25 Jun 2011 06:54 AM PDT


Makan Malam Bersama Pengundi Muda Kg Sura

23 Jun 2011, 9.30 malam. Program makan malam bersama Pengundi Muda UPU Kg Sura telah berlangsung di Kedai Makan berhampiran Sek Keb Kg Sura, merupakan salah satu usaha Dewan Pemuda PAS Kawasan Dungun untuk mendekati seramai mungkin pengundi menjelang Piliharan Raya Umum yang akan datang.


Seramai sekitar 20 pemuda di dalam UPU ini telah dijemput hadir untuk makan bersama dengan AJK Pemuda UPU Kg Sura, AJK Dewan Pemuda PAS Kawasan Dungun berserta Pengarah DUN Paka, Ustaz Saiful Bahari Mamat yang beliau juga merupakan Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Terengganu.


Makan malam dimula dengan ucapan ringkas alu-aluan oleh Ketua Pemuda UPU, diikuti terus dengan jamuan makan malam. Setelah selesai menjamu selera, Ustaz Saiful Bahari telah menyampaikan sedikit ucapan yang menyentuh tentang kepentingan penglibatan pemuda dalam membentuk landskap politik negara seperti mana yang telah ditunjukkan oleh para pemuda Timur Tengah.

Sebelum majlis bersurai, Ustaz Saiful telah sudi menyampaikan cenderahati kepada pemuda yang hadir pada majlis tersebut.


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads